» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: روابط عمومی ها به وظیفه خود در قبال رسانه ها عمل کنند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: روابط عمومی ها به وظیفه خود در قبال رسانه ها عمل کنند

مرداد 18, 1394 0011

فرماندار شهرستان مبارکه از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی و نمایندگی نهادهای مستقر در این شهرستان خواست به وظیفه خود در قبال رسانه ها مبنی بر مشارکت در امر اطلاع رسانی، عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، علی اصغر ذاکری روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان مبارکه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: روابط عمومی ها باید به نقش خود در اطلاع رسانی بخوبی عمل کنند تا مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام از فعالیت دستگاهها اطلاع کافی داشته باشند.
وی با تقدیر از فعالیت خبرنگاران شهرستان مبارکه گفت: تلاشگران عرصه اطلاع رسانی نقش ارزنده ای در پیشرفت جامعه و توسعه کشور دارند.
فرماندار شهرستان مبارکه رسالت خبرنگاران در جامعه را رسالتی خطیر و ارزشمند دانست و گفت: خبرنگاران زبان گویای افراد یک جامعه هستند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان مبارکه مورد حمایت فرمانداری قرار دارند و مسئولین شهرستان در زمینه اطلاع رسانی باید همکاری لازم را با خبرنگاران داشته باشند.
ذاکری افزود: در نظر داریم طی چند روز آینده جلسه ای باحضور همه خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان برگزار کنیم تا روابط عمومی ها در زمینه فعالیت دستگاههای اجرایی شهرستان نیز نقش کاربردی ایفا کنند.
وی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی باید انتقاد پذیر باشند و نقد را در جهت ارتقای دستگاه خود بدانند .
فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه خبرنگاران با کمترین توقع، زحمات شبانه روزی بسیاری را در عرصه اطلاع رسانی متحمل می شوند، گفت: خبرنگاران توانسته اند نقش خود را در شهرستان بخوبی ایفا کنند و ما از فعالیت آنان حمایت میکنیم.
ذاکری تاکید کرد: ما همیشه و در همه حال آماده پاسخگویی به خبرنگاران شهرستان در مسائل مختلف هستیم و از این فرآیند استقبال می کنیم.
فرماندار مبارکه از خبرنگاران خواستار معرفی توانمندی ها و پتانسیل های این شهرستان شد و افزود: آگاهی بخشی، هدایت افکار عمومی، فرهنگ سازی و دورکردن جامعه از تشنج و شایعه پراکنی از مهمترین وظایف خبرنگاران است.

IMG_0035

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×