» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شروع ثبت نام دوره دوم طرح بینش مطهر شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شروع ثبت نام دوره دوم طرح بینش مطهر شهرستان مبارکه

مرداد 16, 1394 008

مبنای فکری انقلاب اسلامی ، تفکرات شهید مطهری است مقام معظم رهبری (مدظله)

آغاز ثبت نام دومین دوره طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری با عنوان بینش مطهر در شهرمبارکه

طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری با هدف پاسخ به پرسش ها و شبهات مطرح شده در حوزه های مختلف دینی و اجتماعی، ایجاد یک نظام فکری منسجم وتربیت نیروهای متعهد و نخبه ی دینی تشکیل گردیده است.این طرح حدود بیست سال در دانشگاه امام صادق(ع) اجرا گردیده و باتوجه به برکات فراوان آن از سال 89 در استان اصفهان اجراگردید و از سال 92با تاسیس دبیرخانه بینش مطهر در شهر مبارکه ، این طرح در شهرمبارکه مشغول فعالیت گردیده است.

شیوه نامه اجرایی طرح بینش مطهر:

طرح بینش مطهر در 4 سطح اجرا می‌شود که هر سطح حدود 18 هفته زمان می‌برد. در ابتدای طرح، جلسه توجیهی ترتیب داده‌شده است که در این جلسه، آشنایی کلی هر معرفت پژوه با طرح بینش مطهر و توجیه شدن پیرامون چیستی و چرایی مطالعه کتب شهید مطهری (ره) طی سخنرانی‌ توسط اساتید شاخص انجام خواهد شد، همچنین محل برگزاری کلاس های این طرح در سالن کنفرانس مسجد جامع مبارکه (طبقه فوقانی) خواهد بود، به‌علاوه در این دوره کتب و نرم‌افزارهای موردنیاز هر سطح با تخفیف حداکثر 20% در اختیار معرفت پژوهان قرار خواهد گرفت.

کلاس های این طرح به مدت 2 ساعت در هر هفته تشکیل می شود. در پایان هر سطح نیز آزمون کتبی به عمل می‌آید که مجموع نمرات این آزمون‌ها به‌علاوه‌ی نظم معرفت‌پژوه در حضوروغیاب‌های کلاسی در اعطای مدرک پایان دوره و اعطای مجوز مربی‌گری به معرفت پژوهان و به‌کارگیری آن‌ها در مراکز فرهنگی به‌عنوان سرگروه و مربی به شدّت تأثیرگذار خواهد بود!

همراه با اهدای جوایز نفیس در پایان هر دوره

ثبت‌نام از طریق:

  • مراجعه حضوری به دفتر امام جمعه مبارکه
  • ارسال نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و محل سکونت به سامانه پیامکی:

50002832808

  • از طریق پایگاه اینترنتی مجمع فرهنگی تحقیقاتی بینش مطهر شهرستان مبارکه:

www.Beenesh.com

b2

b3 b1

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

  • ×