» عمومی » سرگرمی » فال روز 17 آذز 1392
سرگرمی

فال روز 17 آذز 1392

آذر 16, 1392 109

فروردین:

خیلی به تحلیل اتفاقات گذشته نپردازید. آنها را رها کرده و به راهتان ادامه دهید. امروز سعی کنید که با خانواده مهربان باشید و با انها حرف بزنید. در آشناهایتان کسانی هستند که به هوش و صبر شما نیاز دارند. ایده هایی را بپذیرید که بخشی از زندگیتان در سال های آینده می شوند. زمان آن رسیده که دانه و ایده هایی را بکارید که برایتان ثروت و افتخار می آورند.

اردیبهشت:

امروز امور مالی و خانگی برایتان اهمیت بیشتری پیدا می کنند. به گذشته ای فکر می کنید که تمام شده است و آرزو می کنید که می توانستید آنرا دوباره بسازید. امروز کارهای زیادی می کنید که به یک عشق قدمی دوباره برسید و او هم مطمینا به همین فکر می کند. اگر هم به کسی متعهد شده او را رها کنید تا هرکدام به زندگی خودتان ادامه دهید.

خرداد:

در حیطه شغل و ارتباطیتان کنار آمدن با دوستان نزدیک و خانواده برایتان خیلی ساده است. امروز عاشق این هستید که فضایتان را با اطرافیان تقسیم کنید. هنگام ابراز کردن خودتان خلاق باشید و از بروز احساساتتان جلوگیری نکنید. مراقب حرف هایی که می زنید باشید و معشوقه تان را بااهمیت ترین فرد ذهنتان بدانید.

تیر:

امروز اشتراک ایده ها با یک همکار خیلی جالب خواهد بود. می بینید که معشوقه تان می خواهد به حرف هایتان گوش بدهد و ایده های خود را بیرون بریزد. او کسی است که همیشه کنارتان است و در یافتن راه حل مشکلات خیلی کمکتان می کند. با مهربانی و آرام بودن احساساتتان را ابراز کنید. این کار ساده خواهد بود زیرا امروز احساس گشودگی می کنید.

مرداد:

امروز کنجکاویتان برانگیخته شده و امروز می خواهید که یک کار ماجراجویانه را امتحان کنید. شاید این ارتباط برقرار کردن صادقانه است. وقت شروع درس های جدید در مدرسه و تمام کردن پروژه های نوشتنی است. خواهید دید که دوستی ها دراین فصل تجدید می شوند و یک فرد جدید به زندگیتان وارد می شود. ممکن است امروز ماشینتان خراب شود. مراقب باشید.

شهریور:

امروز در ارتباطات کمی مشکل پیدا می کنید. باید بدانید که حرف هایتان می تواند دیگران را ناراحت کند. سعی کنید که مراقب قرار دادن ایده هایتان روی دوش دیگران باشید . امروز شما دانای کل و خردمند نیستید. بدانید که کس دیگری آن نقش را قبول می کند.

مهر:

امروز احساس امنیت خیلی خوبی می کنید. دلیل این هم گشوده بودن و عشقتان به همسرتان است. امروز باید احساس حمایت شدن و امنیت کنید. مراقب باشید که این احساس را از بین نبرید. در این ماه روی خانه و خانواده سرمایه گذاری کنید و در کارهایی که می کنید قوی باشید. امروز از اطرافیان مراقب کنید، این مساله خیلی مهم است.

آبان:

امروز با کلماتتان جملات زیبایی را بیافرینید. این جملات می توانند نوشته، گفته یا سروده شوند. امروز هنگام صحبت با دیگران می توانید خیلی متقاعد کننده باشید و احتمالا هدفتان در زندگی را می یابید. افرادی که اوقات سختی دارند را آرام کنید و با خانواده درمورد کارهای عملی صحبت کنید. اگر با همدیگر حرف بزنید می توانید راه حل مشکلات را بیابید.

آذر:

امروز انرژی مازادی دارید. شورو شوق دارید و مسئولیت امور مالی شخصیتان را برعهده می گیرید. این کمکتان می کند که برای خرید هدیه هایی که برنامه ریزی کرده اید پول کافی داشته باشید. ایت ماه سعی کنید خلاق باشید. می توانید راه حل های خوبی برای مسایل پیدا کنید. سعی کنید به نیازهای دیگران از دریچه دیگری بنگرید.

دی:

شما برای آسایش و امنیت ارزش قایلید. امروز اجتماعی شده اید، ولی باید که تمسخرهایتان را کمتر کنید. بیشتر از اینکه حرف بزنید گوش بدهید. اگر ایده ها و افکار گذشته را مرور کنید مکالماتتان درمورد پول می توانند ثمربخش باشند. احتمالا مردم از شما توصیه طلب کنند و شما را خیلی سودمند ارزیابی کنند.

بهمن:

امروز اثر خارق العاده ای روی آنهایی که با شما کار می کنند دارید. با تمرکز به شما گوش می دهند و سعی می کنند که بفهمند چطور ایده هایتان را به کار گیرند. شاید درک نکنن که دقیقاچه کاری باید بکنند، ولی این خیلی بد نیست. اگر سعی کنید می توانید یادشان بدهید. کوتاه و شفاف صحبت کنید. خودتان را به رخ نکشید.

اسفند:

امروز تمام افکار و انرژیتان را جمع کنید و از شر مواد و هیجاناتی که در زندگیتان غیرضروری هستند خلاص شوید. شاید ببینید که انرژی زیادی دارید و برای مدت یک ساعت یا بیشتر می توانید هرکاری را بکنید. شاید برای پیشرفت و حرکت نیاز به کمی تغییر داشته باشید. تمام آشغال ها را بیرون بیندازید وبه توانایی هایتان اعتماد کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×