» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » بازسازی و مرمت امامزاده طلحه و اسحاق(ع) مبارکه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بازسازی و مرمت امامزاده طلحه و اسحاق(ع) مبارکه

مرداد 11, 1394 0018

سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: بازسازی و مرمت امامزاده طلحه و اسحاق(ع) مبارکه در حال اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، علی مبشری اظهار داشت: بازسازی و مرمت امامزاده طلحه و اسحاق(ع) زیبا شهر با همکاری هیئت امنا و شهرداری زیبا شهر با نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در حال اجرا است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح جامع این امامزاده واجب التعظیم توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در سال 93 تهیه کرد و با تایید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال جاری این پروژه شروع شده است.

سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه افزود: در حال حاضر نیز بازسازی و مرمت ایوان دور حرم در حال اجرا می باشد که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی مبشری در ادامه گفت: این پروژه به مساحت 900 متر مربع است که مطابق برآورد هزینه های انجام شده جهت اتمام این عملیات عمرانی 6 میلیارد ریال اعتبار لازم است که تا کنون با رایزنی های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه 4 میلیارد ریال آن تامین شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: که این میزان از اعتبار برای مرمت و بازسازی این امامزداه عظیم الشان تا کنون توسط مهندس سلیمی شهردار زیبا شهر و کمک خیرین و همچنین مقداری هم به صورت وام تامین شده است.

سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه بیان کرد: آستان امامزادگان طلحه و اسحاق (ع) در شهرستان مبارکه، بخش گرکن، شهر زیباشهر واقع شده است و مساحت امامزاده کنونی به 6000 متر رسیده و مساحت زیر بنای بقعه امامزادگان طلحه و اسحاق (ع) 500 متر است و نسب این دو امامزاده به روایت معتمدین و علما به حضرت موسی ابن جعفر (ع) می رسد.

علی مبشری گفت: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و در اینجا از زحمات و حمایت های مهندس سلیمی شهردار زیبا شهر تقدیر و تشکر می نمایم.   

http://www.sharghpress.com/wp-content/uploads/2015/02/oghaaf54.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×