» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: دانشگاه ها باید به مراکز بیداری تبدیل شوند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: دانشگاه ها باید به مراکز بیداری تبدیل شوند

آذر 15, 1392 1014

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو افزود : 16 آذر، یادآور شهادت دانشجویانی بود که در سال های پس از کودتای ننگین 28 مرداد، در راه مبارزه با استکبار و استعمار بیگانگان به ویژه انگلیس و آمریکا از سوی دژخیمان رژیم طاغوت به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: دانشجویان این مرز و بوم امیدهای آینده این کشور و سرمایه های عظیم این نظام هستند و باید از شهدای دانشجو که راه آنان همان راه امام حسین (ع) و نهضت عاشورا بود، الگو بگیرند.

امام جمعه مبارکه گفت: دانشجو باید اصالت و هویت دانشجو بودن خود را حفظ کند و این هویت چیزی جز دانش افزایی و معنویت نیست.

وی با بیان اینکه آینده مدیریت کشور به دست جوانان و دانشجویان امروز است گفت : جوانان با ایمان و متعهد افق روشنی را برای آینده این کشور رقم خواهند زد.

حجت الاسلام محمدی حل مشکل بیکاری، تسهیل ازدواج و تامین مسکن جوانان را ضروری دانست و گفت: مسوولان برای تامین نیازهای جوانان و مردم جامعه تلاش کنند.

امام جمعه مبارکه با اشاره به مسائل هسته ای کشور افزود: موفقیتهایی که در گفت و گوها و توافق ژنو به دست آمد، مدیون ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی به لزوم داشتن توجه و هوشیاری بیشتر مسوولان در گفتگو و مذاکره آینده با غربی ها اشاره کرد و گفت: به همان میزان که به مسوولان و مذاکره کنندگان خود اعتماد داریم به همان میزان به آمریکا و برخی کشورهای غربی بی اعتماد هستیم.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×