» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: شهرداري شهر مجلسي در آينده نزديك افتتاح می شود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: شهرداري شهر مجلسي در آينده نزديك افتتاح می شود

مرداد 10, 1394 0113

در جلسه معارفه فرماندار مبارکه به عنوان عضو هیات مدیره شرکت عمران مجلسی، فرماندار مبارکه از افتتاح شهرداري شهر مجلسي در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، فرماندار مبارکه گفت: ضمن تشكر از استاندار ومعاونين ايشان در خصوص همكاري ومساعدت براي شهرداري مجلسي پيگيري هاي لازم در وزارت كشور صورت گرفته ودر روزهاي آينده دستور افتتاح شهرداري به استان ابلاغ ميشود و دراين راستا نيز از مديرعامل وهيئت مديره شركت عمران به خاطر همكاري ومساعدت در فراهم نمودن زيرساخت هاي شهرداري تشكر ميكنم.

ذاکری افتتاح شهرداري را زمينه اي براي توسعه وپيشرفت هرچه سريعتر شهر مجلسي بيان كرد و گفت: وجود شهرداري در اين شهر ضمن به رسميت شناخته شدن مجلسي باعث خارج شدن از حالت خوابگاهي شهر مي شود كه اين مي تواند باعث حركت به سوي توسعه پايدار شهر مجلسي در آينده شود.

فرماندار يكي ازسياستهاي دولت تدبير و اميد را توسعه و پيشرفت شهر هاي جديد عنوان كرد و گفت: فرمانداري نيز همگام با سياستهاي دولت آمادگي خود را در جهت رفع مشكلات شهر مجلسي و توسعه و آباداني اين شهر اعلام كرد ميدارد و از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نمي كند و اميدواريم روزي شاهد توسعه هر چه بيشتر اين شهر در استان و كشور باشيم.

مهندس میریان نیز با بیان اینکه یکی از عناصری که به شهر هویت می بخشد وجود شهردار ی است و شهرداری بازوی اجرایی شهر است، گفت امیدواریم با نگاه مثبت و همکاری دو طرفه شهرداری و شرکت عمران هر روز شاهد توسعه بیشتر این شهر باشیم.
https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2015/07/img_76771.jpg

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. قدمی

    یک سال هست میگن در آینده نزدیک شهرداری مجلسی افتتاح میگردد .
    لطفاً بگید این آینده نزدیک کی میاد ؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×