» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » آزمون جامع استانداردهاي مهارتي كار و دانش در مباركه برگزار شد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

آزمون جامع استانداردهاي مهارتي كار و دانش در مباركه برگزار شد

مرداد 9, 1394 109

آزمون جامع استانداردهاي مهارتي كار و دانش صبح جمعه نهم مرداد ماه با حضور ۳۲۶ نفر در مركز علمي كاربردي مباركه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، اسماعيل احمدي در حاشيه برگزاري اين آزمون گفت: با بيان اينكه ۱۱۰ نفر از داوطلبان را خانمها و ۲۲۶ نفر از داوطلبان را آقايان تشكيل مي دهند گفت : آزمون تئوري جامع استانداردهاي مهارتي كار و دانش هم‌زمان با سراسر كشور ساعت ۱۰ صبح روز جمعه نهم مرداد ماه در ۶ شهرستان استان اصفهان و در ۱۶ رشته مهارتي برگزار شد.
احمدي افزود : اين آزمون در كليه رشته‌هاي شاخه كارودانش به صورت كتبي و عملي و همزمان با سراسر كشور در شهرستان‌هاي اصفهان، آران و بيدگل، كاشان گلپايگان،مباركه و نجف آباد برگزار شد.
وي گفت : آزمون مذكور در رشته هاي مختلف مهارتي كار و دانش از جمله گرافيك رايانه اي، تصويرسازي كامپيوتري، صفحه آرايي، چهره سازي، عكاسي ديجيتال، طراحي صفحات وب، مديريت و برنامه ريزي امور خانواده، چاپ دستي، نوازندگي ساز ايراني، نوازندگي ساز جهاني و آواز ايراني برگزار ‌شد.
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مباركه گفت : به متقاضيان پس از قبولي در آزمون هاي كتبي و عملي گواهي نامه مهارت اعطا مي شود، هنرجويان اين دوره پس از قبولي در آزمون هاي تئوري و عملي و گذراندن دروس عمومي و با مراجعه به آموزش و پرورش مدرك ديپلم خود را كسب مي كنند.
گفتني است اين آزمون‌ها با حضور ۳ هزار ۳۸۶ شركت كننده در استان اصفهان ، به همت دفتر توسعه آموزش و كارآفريني فرهنگ و هنر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان سازمان‌دهي و اجرا شد

256747_orig

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×