» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » گزارش حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در دومین یادواره شهدای وینیچه و شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

گزارش حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در دومین یادواره شهدای وینیچه و شهرستان مبارکه

آذر 15, 1392 0010

به گزارش سایت شمس مبارکه ، سردار ˈغلامرضا سلیمانیˈ شامگاه پنجشنبه در دومین یادواره شهدای وینیچه و قلعه میرزمان شهرستان مبارکه که در سالن ورزشی شهدای این روستا برگزار شد افزود: جنگ تحمیلی عراق علیه ملت ایران طولانی ترین جنگ قرن بیستم بود و یک جنگ جهانی علیه ملت ایران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ارتش بعثی صدام با حمایت استکبار جهانی و تمام قدرتهای جهان به ایران حمله کرد، گفت: دشمنان با معادلات و محاسبات مادی به راحتی قادر بودند ایران را در مدت کوتاهی شکست دهند.

وی با بیان اینکه هر نظام سیاسی دیگری در چنین شرایطی قرار می گرفت ممکن بود از صحنه سیاسی روزگار محو شود تصریح کرد: قدرتهای جهانی از هیچ تلاش و کوششی بر علیه ملت ایران فروگذار نکردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهارکرد: امام خمینی (ره) در راس نظام اسلامی با مدیریت مردمی ، عاشورایی و علوی این جنگ جهانی علیه ملت ایران را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه شهدا فرزندان مکتب تشیع و عاشورا بودند گفت: دفاع مقدس علاوه بر اینکه امنیت ملی پایدار برای ایران به ارمغان آورد، زمینه ساز دستاورد دیگری که مکتب دفاعی عاشورایی بود، شد.

وی با بیان اینکه این مکتب در جنگ 33 روزه لبنان معجزه کرد افزود: راه نجات کشور ما استمرار راه شهدا و تاکید بر پیروی از مکتب علوی و عاشورایی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جنگ امروز ما با دنیا و استکبار جهانی جنگ اقتصادی است تاکید کرد: امروز مهمترین رسالت، تکلیف و ماموریت همه ما مدیریت صحنه اقتصادی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه چشم امید ملت های مسلمان جهان به نظام اسلامی دوخته شده است گفت: امروز ملت و کشوری می تواند سیاست های خود را پیش ببرد که همراه با قدرت سخت از قدرت نرم هم برخوردار باشد.

وی همچنین اظهارکرد: استان اصفهان و شهرستان مبارکه ظرفیت های خوبی دارد که باید بخوبی مدیریت شوند و از آنها استفاده کرد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×