» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه به عنوان عضو هيات مديره شركت عمران شهر جديد مجلسي معرفی شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه به عنوان عضو هيات مديره شركت عمران شهر جديد مجلسي معرفی شد

مرداد 9, 1394 0015

جلسه معارفه فرماندار شهرستان به عنوان عضو هيات مديره شركت عمران شهر جديد مجلسي با حضور مهندس ميريان بنيانگذار شهر هاي جديد برگراز شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، روز پنج شنبه با حضور مهندس ميريان، فرماندار شهرستان مبارکه به عنوان عضو هيات مديره شركت عمران شهر جديد مجلسي معرفي شد.

احمدي مدير عامل شركت عمران شهر مجلسي با ارائه گزارشي از فعاليتهاي اين شركت در دوسال گذشته، به برخي از پروژه هاي انجام شده و در دست اقدام در اين شهر پاشاره كرد و گفت: حدود ۶ هزار واحد مسكن مهر در مجلسي پيش بيني شده كه حدود هزار واحد آن در سال ۹۳ تحويل متقاضيان گرديد و حدود دو هزار واحد هم آماده تحويل و افتتاح است كه طبق زمانبندي تحويل متقاضيان مي شود.

وي به پروژه  مسكن مهر هسا نيز اشاره كرد و گفت: بعد از دو سال و نيم توقف اين پروژه  به حمدلله در حال فعاليت است كه اميدواريم هر چه سريع تر آماده شود.

احمدي به برخي از پروژه هاي احداث شده توسط شركت اشاره كرد و گفت: برخي از آنها از جمله دو مدرسه و فرهنگسرا در سايت مسكن مهر در رتبه اول استان قرار دارد كه باعث افتخار مسئولين و مردم مجلسي است.

وي به اختلاف ۱۰ساله مجلسي و طالخونچه بر سر حريم دو شهر اشاره كرد و گفت: با مديريت ذاكري فرماندار شهرستان توانستيم با حفظ حقوق دو طرفه اين مشكل را حل نماييم كه جاي تقدير و تشكر از مديريت ايشان دارد و انتظار داريم همچنان ما را حمايت نمايد.

فرماندار شهرستان از حضور مهندس ميريان در شهرستان تشكر كرد و گفت: در اين ۳ماه كه به عنوان فرماندار افتخار كار در شهرستان را داشتم به شهر مجلسي همانند ۵ شهر ديگر توجه و با جديت مسائل و مشگلات آن را رسيدگي كردم و در برخي از موارد هم بيش از ديگر شهر ها پيگيري نمودم .

ذاكري حل مشكل حريم دو شهر طالخونچه و مجلسي را از جمله كارهاي انجام گرفته در مجلسي بيان كرد و گفت: خوشبختانه تا به امروز مسائل شهر مجلسي را با قاطعيت پيگيري و رفع نموديم با شناختي كه از گذشته نسبت به مجلسي داشتم مهمترين مشكل مجلسي عدم توسعه و پيشرفت با توجه به ظرفيت و ساختار اين شهر است كه متاسفانه شهر مجلسي از شهر هاي جديد بهارستان و فولاد شهر عقب مانده كه ضروري است در سياست هاي شهر بازنگري و راهكارهاي مناسب ارائه و عملياتي شود.

عضو هيات مديره شركت عمران مجلسي از افتتاح شهرداري شهر مجلسي در آينده نزديك خبر داد و گفت: ضمن تشكر از استاندار و معاونين ايشان در خصوص همكاري و مساعدت براي شهرداري مجلسي پيگيري هاي لازم در وزارت كشور صورت گرفته و در روزهاي آينده دستور افتتاح شهرداري به استان ابلاغ ميشود و دراين راستا نيز از مدير عامل و هيئت مديره شركت عمران به خاطر همكاري و مساعدت در فراهم نمودن زيرساخت هاي شهرداري تشكر ميكنم.

وي افتتاح شهرداري را زمينه اي براي توسعه و پيشرفت هرچه سريعتر شهر مجلسي بيان كرد و گفت: وجود شهرداري در اين شهر ضمن به رسميت شناخته شدن مجلسي باعث خارج شدن از حالت خوابگاهي شهر مي شود كه اين مي تواند باعث حركت به سوي توسعه پايدار شهر مجلسي در آينده شود.

فرماندار يكي از سياستهاي دولت تدبير و اميد را توسعه و پيشرفت شهر هاي جديد عنوان كرد و گفت: فرمانداري نيز همگام با سياست هاي دولت آمادگي خود را در جهت رفع مشكلات شهر مجلسي و توسعه و آباداني اين شهر اعلام كرد مي دارد و از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نمي كند و اميدواريم روزي شاهد توسعه هر چه بيشتر اين شهر در استان وكشور باشيم.

مهندس ميريان ضمن تشكر از تلاشها واقدامات خوبي كه در اين شهر صورت گرفته ،به درآمد شهر مجلسي نسبت با سال گذشته اشاره كرد وگفت:۱۷ برابر شدن درآمد اين شهر يكي از اقدامات خوبي است كه در اين سال اتفاق افتاده كه البته هدف ما بيشتر شدن آن در آينده است .

وي با بيان اينكه شهر جديدي در كشور وجود دارد كه برخي از آنها بدون برنامه مدون تاسيس شدند و به طبع مشكلاتي ايجاد كرده اندتصريح كرد: شهر جديد مجلسي از ابتدا از روي برنامه مشخص شده وبا هماهنگي كامل ايجاد شده و از پتانسيل بالايي برخوردار است وما نيز برابر قانون از آنها حمايت مي كنيم.

بنيان گذار شهر هاي جديد با اعلام به اينكه مهمترين امتيازي كه شهرهاي جديد دارند اين است كه دولت منابع فراوان همراه با امتيازات لازم در اختيار آنها گذاشته تا از آنها براي توسعه پايدار شهر ها استفاده نمايند ومسئولين شهرستان وهئت مديره شركت عمران نيز با شيوه هاي مختلف از اين منابع در جهت توسعه شهر استفاده نمايند.

وي وجود فرماندار را با وجود بار علمي وتجربه در زمينه عمران وتوسعه شهر ها را مايه بركت در هيئت مديره شركت عمران مجلسي دانست وگفت:مطمئنم با اين تركيب جديد روند توسعه ومديريت شهر مجلسي سرعت بيشتري به خود مي گيرد وانتظار داريم در جلسات مجمع ضمن ارائه برنامه مدون براي توسعه پايدار شهر مجلسي از ظرفيت ها وپتانسيل هاي اعضاي هيئت مديره نيز استفاده شود.

مهندس ميريان با بيان اينكه يكي از عناصري كه به شهر هويت ميبخشد وجود شهردار ي است و شهرداري بازوي اجرايي شهر است واميدواريم با نگاه مثبت وهمكاري دوطرفه شهرداري وشركت عمران هر روز شاهد توسعه بيشتر اين شهر باشيم.

در پايان نيز توسط مهندس ميريان حكم معارفه ذاكري به عنوان هيات مديره شهر مجلسي به ايشان تقديم شد.

http://mobarakeh.gov.ir/dorsapax/userfiles/sub22/img_7677.jpg
http://mobarakeh.gov.ir/dorsapax/userfiles/sub22/img_7685.jpg
http://mobarakeh.gov.ir/dorsapax/userfiles/sub22/img_7688.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×