» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دولت، دست فولاد را در صادرات و واردات باز بگذارد
اخبار شهرستان مبارکه

دولت، دست فولاد را در صادرات و واردات باز بگذارد

آذر 14, 1392 1013

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، بهرام سبحانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان در سالن اجتماعات نگین نقش جهان سپاهان شهر وابسته به تعاونی مسکن فولاد اظهار کرد: آن‌چه که امروز به‌عنوان فولاد و غول فولادی مطرح است، حاصل زحمت مسئولان از آغاز تأسیس و انتقال آن از هرمزگان تا کنون است.

وی افزود: این کارخانه در دوره‌های مختلف فراز و نشیب‌های زیادی داشته و این‌که این فولاد در دوران جنگ و شرایطی که تمام نیروها به جبهه اعزام شده و در پشتیبانی فنی و مهندسی نیز فعالیت زیادی داشت.

مدیر عامل فولاد مبارکه تصریح کرد: توسعه، نکته مهم در صنعت فولاد است و با عدم توسعه فولاد مرگ دیگر صنایع فرا می‌رسد و فولاد نباید از این روند جهانی خود را مستثنی داشته و باید جایگاهی را در تولید جهانی برای خود قرار دهد.

وی بیان کرد: باید با سرمایه‌گذاری صحیح این گلوگاه‌ها را رد کرده و از هر لحاظ توسعه داشت و ما نباید با تعریف محدودیت‌ها و تحریم‌ها، توسعه در خارج از کشور کاهش یابد.

سبحانی خاطرنشان کرد: اگرچه بازار خوبی را در دنیا داشته ایم اما باید کامل به سمت بازارهای خارجی بچرخیم تا آسیب‌پذیری کاهش یابد که در این زمینه از مسئولان می‌خواهیم که در واردات و صادرات دست ما را کمی بازتر گذارند تا خود تنظیم بازار را در دست گیریم.

وی افزود: باید به فولاد اعتماد شود و بی‌اعتمادی‌ها می تواند ضربه سنگینی به فولاد بزند و باید در مدیریت منابع دقت شده و سهام‌داران عمده در دریافت سود خود تحمل داشته و سود در داخل برای توسعه بماند.

مدیر عامل فولاد مبارکه درباره محیط زیست بیان کرد: در زمان طراحی ساختار فولاد، پست مدیریتی توسعه و تکامل منطقه‌ای در آن طراحی شد و برای کمک به منطقه و توسعه منطقه‌ای و هر آن‌چه که لازم است، اقدام خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×