» عمومی » ورزشی » تساوی بی فایده !
ورزشی

تساوی بی فایده !

آذر 14, 1392 209

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ،دیدار سپاهان و استقلال از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

گزارش نیمه نخست:

 

در این نیمه دو تیم بیشتر تلاش داشتند تا یکدیگر را محک بزنند و در بیشتر دقایق توپ در میانه‌های زمین بود. با این حال استقلال یک بار شانس گلزنی‌اش را با شوت محمد مهدی نظری در دقیقه 23 امتحان کرد. شوت از پشت محوطه جریمه این بازیکن با فاصله‌ای یک متری از کنار دروازه راهی اوت شد.

 

در ادامه امید ابراهیمی هم با اقدامی مشابه از پشت محوطه جریمه استقلال تلاش کرد تا در دقیقه 31، زرد پوشان اصفهانی را به گل برسناد اما شوت این بازیکن با فاصله از بالای دروازه ‌آبی‌پوشان راهی اوت شد.

 

بهترین فرصت این دیدار را محمد قاضی در دقیقه 42 به دست آورد که شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه سپاهان با فاصله‌ای اندک راهی اوت شد و تنها یک دقیقه بعد امید ابراهیمی با شوتی سنگین از میانه محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کردد که ضربه او را مهدی رحمتی با واکنشی دیدنی مهار کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

 

گزارش نیمه دوم:

 

در این نیمه بازی به مراتب با کیفیت‌تر بود و در دقیقه پنجاه شوت هاشم بیک‌زاده از پشت محوطه جریمه سپاهان هرچند خطرناک بود اما به گل تبدیل نشد و تنها هفت دقیقه بعد ضربه سر محمد قاضی هم راهی به دروازه زردپوشان اصفهانی پیدا نکرد.

 

در ادامه بازی به سمت تعادل پیش رفت تا اینکه در دقیقه هشتاد ضربه سر دیدنی محمد غلامی نزدیک بود تا کار را یک بر صفر به سود سپاهان کند که واکنش دیدنی مهدی رحمتی بار دیگر مانع از فرو ریختن دروازه استقلال شد.

 

 

بهترین فرصت نیمه دوم این دیدار را محمد قاضی از دست داد. ضربه سر خوب این بازیکن روی ارسال دقیق خسرو حیدری با دفع مناسب توپ از سوی مدافعان سپاهان روبه رو شد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

 

در ادامه دو تیم موقعیت‌های نسبتا خوبی را بدست می‌آوردند اما هیچیک زهر لازم را نداشت تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

ترکیب استقلال:

 

مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، پژمان منتظری، جی لوید ساموئل ، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، مهدی نظری (خسرو حیدری 65)، سیاوش اکبرپور ( مهرداد اولادی 79)، هاشم بیک زاده، محمد قاضی.

 

ترکیب سپاهان:

 

رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاد، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی (مهدی شریفی 63)، علی حمودی، محمد غلامی ( کریمی 90)، حسین پاپی ، علی احمدی، اروین بولکو .

 

کارت زرد:

 

نکونام، قاضی و صادقی از استقلال و عقیلی، حمودی و امید ابراهیمی از سپاهان.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×