» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ديدارمسئولين شهرستان مبارکه با امام جمعه اصفهان
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ديدارمسئولين شهرستان مبارکه با امام جمعه اصفهان

مرداد 7, 1394 009

، فرماندار با اتفاق معاون ،اعضاي شوراي تامين، ،بخشداران وشهرداران شهرستان با نماينده ولي فقيه وامام جمعه شهر اصفهان در دفتر ايشان ديدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، ذاكري فرماندار شهرستان مبارکه در اين ديدار گزارشي از وضعيت كشاورزي شهرستان ارائه نمود وگفت: با تدابير و مديريت خوبي كه استاندار محترم در توزيع عادلانه آب در استان و شهرستان اتخاذ نمودند بحمدلله شهرستان در وضعيت مطلوبي قرار دارد كه بنده به نمايندگي از كشاورزان شهرستان از زحمات استاندار اصفهان تشكر مي كنم و اميدواريم اين روند در آينده ادامه داشته باشد و مردم شاهد تحقق شعارهاي دولت تدبير واميد به مردم كشور باشند.

وي با بيان اينكه با همدلي كه بين مسئولين شهرستان ايجاد كرده ايم توانسته ايم ارتباط بين مردم و مسئولين را تقويت نماييم و شاهد فضايي سرشار از محبت و همدلي در شهرستان باشيم و انتظار داريم مسئولين استان نيز ما را ياري نمايند.

آيت الله طباطبايي ، نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان نيز با اشاره به نامگذاري سال ۹۴ به نام سال دولت و ملت ،همدلي و همزباني خواستار تلاش مسئولين براي تحقق آن شد و افزود: با همدلي و همزباني كه در كشور و شهرستانها  ايجاد شده بسياري از مشكلات كاهش يافته و پيگيري امورات مردم با سرعت بيشتري انجام مي شود.

امام جمعه اصفهان از مسئولين كشور و تيم مذاكره كننده تشكر كرد و گفت: تيم مذاكره كننده با حمايت مردم با قدرت و درايت توانستند مذاكرات هسته اي را با موفقيت به اتمام برسانند و اميدواريم مردم همچون گذشته حمايت هاي خود را از نظام ودولت ادامه دهند.

نماينده ولي فقيه در استان از مسئولين شهرستان خواست تمام تلاش خود را درخصوص حل مشكلات مردم و ايجاد فضايي شاد و آرام براي جلب رضايت مردم بكار گيرند و با همدلي و همزباني براي توسعه وپيشرفت شهرستان تلاش نمايند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×