» عمومی » ورزشی » مقابل استقلال به پیروزی می‌اندیشیم/ برای کسب سهمیه می‌جنگیم
ورزشی

مقابل استقلال به پیروزی می‌اندیشیم/ برای کسب سهمیه می‌جنگیم

آذر 13, 1392 108

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه .زلاتکو کرانچار دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: با وجود اینکه ما در بازی‌ها و رویارویی‌های اخیر خود شرایط مختلفی داشته‌ایم، به نظر من بردها و باخت‌های قبلی نمی‌تواند روی بازی فردا تاثیرگذار باشد زیرا فوتبال یک ورزشی خاصی بوده که بازی‌های گذشته در آن ملاک نیست.

وی افزود: ما در بازی فردا یک گام بزرگ بر می‌داریم زیرا در بازی فولاد نشان دادیم که به هماهنگی رسیده‌ایم تا بتوانیم که در بازی استقلال به یک گام بزرگ رسیده و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

سرمربی سپاهان پیرامون محرومان و مصدومان تیمش در این مسابقه بیان کرد: ما در بازی فردا محرومان بازی فولاد را در اختیار داریم و این سبب شده تا بین نفرات تیم ما یک رقابت برای بازی فردا ایجاد شود، با بازیکنانی که در اخیتار داریم، روی توانایی تیمی و انفرادی بازیکنانی که قبلا محروم بوده‌اند، حساب باز کرده‌ایم.

وی افزود: با اینکه برای استقلال احترام بسیاری قائل هستیم و این تیمی بزرگ به شمار می‌رود، اما من به نفرات تیمم ایمان دارم و مطمئنم که می‌توانیم ‌بازی فردا را ببریم.

کرانچار در مورد اینکه آیا هوای بارانی تاثیری بر کار بازیکنان تیمش می‌گذارد، گفت: فکر نمی‌کنم که هوای بارانی و برفی تاثیری در کار ما داشته باشد زیرا همه بازیکنان نشان داده‌اند که در شرایط سخت برف، یخبندان و باران می‌توانند برنده بازی باشند و عادت دارند که در این شرایط بازی کنند، وزش باد روی ریتم سرعت بازی و چرخش توپ تاثیر داشته اما روی کیفیت کلی تاثیر ندارد.

وی با اشاره به بازی‌های گذشته سپاهان و از دست رفتن امتیازات در این بازی‌ها خاطرنشان کرد: ما بازی‌های گذشته را نیز می‌توانستیم ببریم اما بر اساس اشتباهات کوچک بازی‌ها را واگذار کرده و امتیازات زیادی از دست داده‌ایم اما وقفه‌های نقل و انتقالات، وقفه خوبی بود و سبب شد که ما با نهایت استفاده از وقت، بتوانیم در همه نقاط مشکلات خود را برطرف کرده و مطمئن باشید که برای بازی فردا با انگیزه کامل و بهبود کامل به زمین می‌رویم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر، تصریح کرد: درست است که در فصل نقل و انتقالات به انتظارات خود نرسیدیم، ما خواهان جذب بازیکنان زیادی بودیم اما باشگاه‌ها به  درخواست‌های ما جواب نداده یا پاسخ روشنی ندادند، سپاهان حال حاضر 6 ماه باتجربه‌تر از نیم‌فصل نخست شده و ما بازیکنان جوانی را جذب کردیم که می‌توانند به ما کمک کنند، در فصل نقل و انتقالات بین‌المللی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و به شرایط بهتر می‌رسیم.

وی افزود: هدف ما قهرمانی نیست، هدفمان رتبه اول تا سوم است تا همانند سال‌های گذشته در لیگ قهرمانان باشیم، به نظر من 25 درصد از امتیازاتی که تیم ملی و فدراسیون ایران به دست آورده، مدیون تلاش‌های سپاهان و افتخارات این تیم است.

کرانچار گفت: ما در آینده سوکای و نویدکیا را بار دیگر استفاده کرده و می‌توانیم با پیشرفت‌های آنها، از این بازیکنان در دی ماه امسال استفاده کرده و سپاهان را مانند سال گذشته با انگیزه و قوی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه هواداران می‌خواهم که برای بازی فردا، ورزشگاه را پر کنند زیرا ما به امید آن‌ها به ورزشگاه می‌آئیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×