» عمومی » ورزشی » تلاش قهرمان المپیک برای بازگشت به اردوی کشتی
ورزشی

تلاش قهرمان المپیک برای بازگشت به اردوی کشتی

مرداد 5, 1394 009

امید نوروزی مرد طلایی المپیک ۲۰۱۲ لندن همچنان دوران محرومیت خود را با آموزش اجباری فرنگی‌کاران رده نونهال و نوجوان استانهای مستعد سپری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش قهرمان طلایی کشتی فرنگی کشورمان بعد از ایجاد درگیری و حاشیه در حین برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی با محکومیتی خاص روبرو شد که در حال حاضر مشغول سپری کردم دوران محرومیت خود است.

امید نوروزی به دلیل اقدامات دور از اخلاق خود در حاشیه رقابتهای انتخابی می بایست به مدت شش هفته در یک مهلت شش ماهه با حضور در استان‌های مستعد کشتی فرنگی در رده نونهالان و نوجوانان، فعالیت‌های آموزشی انجام دهد و در نهایت گواهی انجام اقدامات خود را به فدراسیون ارائه دهد.

در همین راستا هیأت کشتی استان فارس در نامه ای به فدراسیون کشتی آموزش دو هفته ای نورزوی به نونهالان و نوجوانان شیرازی را تأیید کرد که طبق آن ثابت می کند نوروزی از روز ۲۰ تیر تا ۲ مردادماه به مدت دو هفته در سالن تختی شیراز در امر آموزش نونهالان و نوجوانان انجام وظیفه کرده است.

از سویی دیگر این قهرمان المپیک طی این مدت بارها با اظهار ندامت و پشیمانی اعلام کرد همچون یک سرباز آماده خدمت به کشتی است و می تواند با حضور در اردوهای تیم ملی، دوباره برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/27/3/1776642.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×