» عمومی » ورزشی » صحبت درمورد لیست سیاه احمقانه است/ واکنش به دعوت نکردن فرهاد ظریف
ورزشی

صحبت درمورد لیست سیاه احمقانه است/ واکنش به دعوت نکردن فرهاد ظریف

مرداد 4, 1394 0011

سرمربی تیم ملی والیبال در واکنش به دعوت نکردن از چندن بازیکن باتجربه و مطرح شدن بحث لیست سیاه گفت: در تیم ملی چیزی به نام لیست سیاه نداریم و من همواره می‌خواهم بهترین‌ها را دعوت کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: شاید برخی‌ها درباره فهرست سیاه در تیم ملی صحبت کنند و اینگونه فکر کنند که بازیکنانی به دلیل قرار داشتن در فهرست سیاه به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوند اما من یک مربی خارجی هستم و می‌خواهم بهترین‌ها را دعوت کنم. اگر اشتباهی کرده باشم اشتباه فنی است نه ترجیح دادن کسی به فرد دیگر.

وی درباره وضعیت تیم ملی تصریح کرد: از هفته پیش تمرینات خود را شروع کردیم. تیم شرایط خوبی دارد و هیچ بازیکن آسیب دیده‌ای نداریم. البته در اوج آمادگی تمرینات را شروع نکردیم زیرا بازیکنان دو هفته استراحت داشتند و از آمادگی مطلوب بدنی دور شده‌اند.

سرمربی تیم ملی والیبال در باره جام واگنر گفت: جام واگنر لهستان مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی پیش از مسابقات جام جهانی است. علاوه بر شرکت در این رقابتها مسابقات تدارکاتی با تیم‌های هلند و روسیه خواهیم داشت تا با آمادگی کامل در مسابقات جهانی شرکت کنیم.

کواچ درباره شانس المپیکی شدن تیم ملی در جام جهانی گفت: در این مسابقات علاوه بر تیم ما، یازده تیم دیگر شرکت می‌کنند که همه به یک اندازه شانس قهرمانی دارند. خیلی سخت است درباره المپیکی شدن حرف بزنیم چون در حال حاضر در سطح روبرو شدن با هر تیمی هستیم و از آنها بهتر هم بازی می‌کنیم اما ۱۱ مسابقه در ۱۵ روز که علاوه بر تعداد زیاد مسابقه، باید بین شهرها هم جا به جا شویم کار بسیار مشکلی است.

وی درباره دعوت نشدن علیرضا نادی و فرهاد ظریف به اردوی تیم ملی اظهار داشت: سعی کردم بهترین کسانی را که برای تیم ملی مفید هستند به اردوی تیم ملی دعوت کنم. خیلی سخت است درباره علیرضا نادی حرف بزنم زیرا پس از بهبود شرایط جسمانی‌اش، تمرینات خوبی داشت اما زانویش متورم شد و نتوانست به تمرینات ادامه دهد. شاید کسان دیگری هم فکر کنند که می‌توانند در جمع ما حضور داشته باشند اما من تصمیم گیرنده هستم و بازیکنان را انتخاب می‌کنم و فکر می‌کنم بازیکنان کنونی برای تیم ملی مناسب هستند. البته ممکن است در آینده تصمیم خود را عوض کنم و نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت شوند.

کواچ در پایان دوباره در باره لیست سیاه گفت: صحبت کردن درباره لیست سیاه احمقانه است. از ابتدا که کار را شروع کردیم برخی بازیکنان را دعوت کردیم اما تشکری نخواست که با ما ادامه دهد. نزدیک ۳۷ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند و اگر اسم تشکری را بردم به این دلیل است که امثال او زیاد هستند. هر بازیکنی باید افتخار کند که برای تیم ملی خود بازی می‌کند و توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که اخبار رسانه‌های ایران در حوزه والیبال را چگونه رصد می‌کند؟ گفت: اخباری که عکس من یا والیبال را داشته باشد به وسیله بخش ترجمه سایت گوگل مطالعه می‌کنم تا در جریان اخبار قرار گیرم.

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/26/3/1775923.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×