» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: نتیجه مذاکرات هسته ای، حاصل ایستادگی و مقاومت ملت ایران بود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: نتیجه مذاکرات هسته ای، حاصل ایستادگی و مقاومت ملت ایران بود

مرداد 3, 1394 0013

امام جمعه مبارکه گفت : جمع بندی مذاکرات هسته ای با ایستادگی و مقاومت ملت ایران و درایت مقام معظم رهبری محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه تصریح کرد : آنچه امروز پس از سالها مذاکره حاصل شده است نتیجه ایثارگری شهدا و ایستادگی ملت ایران در برابرتحریم های ظالمانه استکبارجهانی و هدایت های رهبری فرزانه بوده است.

امام جمعه مبارکه با اشاره به حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده افزود: آنچه موجب شد تا دیپلمات های کشورمان با قدرت و صلابت در برابر زیاده خواهی دولت های غربی بایستند جوهره انقلابی آنان و حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری و ملت ایران بوده است.

وی با بیان اینکه بد عهدی کشورهای غربی و به خصوص آمریکا موجب شده تا ملت ایران به آنان اعتماد نکنند افزود: ملت ایران با هوشیاری و تبعیت محض از ولایت فقیه همواره در برابرهمه توطئه های دشمنان سربلند بوده است.

امام جمعه مبارکه همچنین به 5 مرداد ماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی اشاره کرد و افزود: نمازجمعه پایگاه معنویت، مقاومت و بصیرت است.

حجت الاسلام محمدی نماز جمعه را از مهمترین عوامل حفظ ایمان و عاملی مهم در پیشگیری از اثرگذاری و نفوذ شیطان و دشمن در اذهان مردم دانست و افزود: بسیاری از پیشرفت های ملت ایران در انقلاب اسلامی مدیون آگاهی بخشی نماز جمعه است.

حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت ششم مرداد سالروز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ، گفت : کارآفرینی از بالاترین عبادات است که در فرهنگ دینی باعث رشد و تعالی روح و جسم انسان می شود.

وی تاکید کرد: مسئولان همه تلاش خود را برای پشتیبانی و تقویت کارآفرینان بکارگیرند و از طرح ها و پژوهش های نخبگان و کارآفرینان استقبال کنند تا فرهنگ تولید کار در جامعه گسترش یابد.

http://img7.irna.ir/1394/13940502/81693189/81693189-70050451.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×