» عمومی » فرهنگی ادبی » شايعات درباره «بازی تاج و تخت» قوت گرفت/ جان اسنو زنده است
فرهنگی ادبی

شايعات درباره «بازی تاج و تخت» قوت گرفت/ جان اسنو زنده است

مرداد 1, 1394 0026

احتمال می رود جان اسنو شخصيت محبوب سريال «بازی تاج و تخت» كه در فصل آخر كشته شد، در فصل بعدی دوباره زنده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس،  با حضور کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در بلفاست که مکان فیلمبرداری فصل ششم این سریال پرطرفدار است، این احتمال قوت گرفته که این شخصیت اصلی که در فصل پیش کشته شد، در واقع نمرده باشد و به ادامه داستان بازگردد.

در حالی که بلفاست مکان فیلمبرداری ادامه این سریال محبوب است، حضور بازیگر این نقش همزمان با جمع شدن دیگر اعضای بازیگران این سریال در لوکیشن فیلمبرداری به شایعه‌ها دامن زده است.

به گفته یک شاهد عینی که هرینگتون را در خیابانی از پایتخت ایرلند شمالی دیده و با او دست داده، این بازیگر که اهل پمپی ایتالیا است، گفته حق ندارد با هوادارانش عکس بگیرد. طبیعتا او از بیان حقایق بیشتری درباره سرنوشت شخصیتی که نقشش را ایفا می کرد، خودداری کرده است.

خبر دیگری هم به این شایعات دامن زده و آن این است که بازیگر همراه وی یعنی امیلیا کلارک که نقش دنریس تارگاریان را بازی می‌کرد و ناتالی امانوئل که در نقش میساندی ظاهر شده بود نیز اعلام کرده‌اند، وارد این شهر می‌شوند.

از زمانی که ماه گذشته قسمت شوک برانگیز فصل ۵ روی آنتن رفت، طرفداران این سریال تئوری‌های مختلفی درباره این که این شخصیت احتمالا نمرده و دوباره در داستان زنده می‌شود ارایه کرده‌اند. یکی از این تئوری‌ها این است که ملیساندر از قدرت خودش برای این استفاده می‌کند تا نگذارد این شخصیت بمیرد.

یک شاهد دیگر هم گفته کاریس ون هوتن در نقش کاهن سرخ است که در جشنواره کمیک کان که هفته پیش در سن‌دیگو برگزار شد به گزارشگران گفت: نه او نمی‌تواند بمیرد. نه!

انتظار می رود فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» بهار ۲۰۱۶ پخش شود. هنوز این تاریخ تایید نشده است.

باراک اوباما که از هواداران این سریال است هم از کشته شدن این شخصیت ابراز ناراحتی کرده بود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/22/3/1772251.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×