» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فک قیچی خط برش قلع اندود در فولاد مبارکه اصفهان بومی سازی شد
اخبار شهرستان مبارکه

فک قیچی خط برش قلع اندود در فولاد مبارکه اصفهان بومی سازی شد

تیر 31, 1394 009

به گزارش پایگاه خبری شمس  مبارکه،  به نقل از نادر حسینی بيان کرد: بومی سازی فک این قیچی با همت کارشناسان فولاد مبارکه و همکاری شرکت های ایرانی بطور کامل در داخل کشور انجام شد.
وی ادامه داد: این قیچی برای تولید ورقهای قلع اندود با مشخصات ابعادی بسیار دقیق به کار می رود و دارای تکنولوژی بالایی است.
مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه اصفهان با تاکید بر اینکه فک بومی سازی شده پس از نصب و راه اندازی با موفقیت مورد بهره برداری قرار گرفت، تصریح کرد: این ماشین از نظر ساخت دارای پیچیدگی های زیادی است و در دنیا تعداد شرکت های معدود توان تولید و عرضه آن را دارند.
همچنین بر اساس اظهارات محمد باقر عطایی کارشناس نگهداری و تعمیرات ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه، ماشین آلات واحد قلع اندود فولاد مبارکه که توسط شرکت سازنده اصلی تهیه شده بود، پس از چند سال کارکردن، مستهلک شده و ابعاد ورق های تولیدی مورد پذیرش مشتریان محصول نهایی نبود.
وی با اشاره به اینکه فک قیچی برش قلع اندود این واحد نیاز به نوسازی داشت و امکان تامین آن از سازنده اصلی نیز وجود نداشت، گفت: با همت کارشناسان فولاد مبارکه و همکاری شرکت های ایرانی این قطعه بطور کامل در داخل کشور ساخته شد.
همچنین کارشناس گواهی کیفیت بومی سازی شرکت فولاد مبارکه در این ارتباط گفت: با توجه به ابعاد بزرگ این ماشین و دقت ویژه دستگاه درسرعت کارکرد بالای آن، ساخت این دستگاه از حساسیت های خاصی برخوردار است که به دلیل تحریم امکان خرید مجدد این ماشین از خارج کشور وجود نداشت.
سعادت رادی اضافه کرد: با همکاری شرکت سازنده داخلی، اقدامات لازم بمنظور تهیه طرح و نقشه از روی نمونه اصلی دستگاه انجام و بهینه سازی مورد نیاز بر روی نقشه ها اعمال شد.
وی ادامه داد: پس از ساخت قطعات و مونتاژ آنها و انجام آزمایش های متعدد این دستگاه نصب که تاکنون کیفیت بسیار خوبی را از آن شاهد بوده ایم.
رادی تصریح کرد: بومی سازی این تجهیز علاوه بر بی نیازی واردات آن، صرفه جویی قابل توجهی برای شرکت فولاد مبارکه در پی داشت.
فولاد مبارکه اصفهان با تولید سالانه بیش از 5.6میلیون تن ورق‌های فولادی بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است.

http://www.imna.ir/images/docs/000198/n00198788-b.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×