» عمومی » فناوری اطلاعات » تصاویری از «گلکسی تب اس ۲» سامسونگ
فناوری اطلاعات

تصاویری از «گلکسی تب اس ۲» سامسونگ

تیر 29, 1394 008

محصول جدید سامسونگ با صفحه نمایش های ۹.۷ و ۸ اینچی روانه بازار فناوری خواهد شد تا بتواند نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سال های اخیر، سامسونگ تبدیل به یکی از کمپانی های برتر فناوری شده که نه تنها هر روز بر شمار کاربران آن افزوده می شود بلکه رشد سهام این کمپانی نیز قابل توجه بوده است. محصول جدید این کمپانی «Galaxy Tab S۲» نام داشته و از صفحه نمایش های ۹.۷ و ۸ اینچی برخوردار خواهد بود اما این صفحه نمایش در نسل قبلی سری گلکسی ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچ بوده است.
هر دو مدل این محصول به نسبت تصویر ۴:۳ و وضوح تصویر ۲۰۴۸ * ۱۵۳۶ پیکسل مجهز شده اند. این میزان رزولوشن در محصولات خانواده اپل و آی‌پدها دیده می شود.

سامسونگ

این تبلت با بدنه ای پلاستیکی و وزنی سبک تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه نمایش این دستگاه از نوع  Super AMOLED است. محصول جدید می تواند تبدیل به رقیب جدی برای محصولات اپل شود. اما آنچه که اهمیت دارد تغییر ناگهانی و صعودی  Galaxy Tab S۲ نسبت به مدل های پیشین سامسونگ است.

سامسونگ

محصول جدید از پردازنده منحصر به فرد سامسونگ یعنی Exynos ۷۴۲۰ برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پردازنده ۶۴ بیتی و رم ۳ گیگابایتی اشاره کرد. همانطور که گفته شد، Galaxy Tab S۲ در دو مدل مختلف و با صفحه نمایش های ۹.۷ و ۸ اینچی عرضه خواهد شد. هر دو مدل از ضخامت ۵.۴ میلی متری برخوردارند. وزن مدل ۹.۷ اینچی در حدود ۴۰۷ گرم و مدل دیگر در حدود ۲۶۰ گرم است.

سامسونگ

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×