» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه : پیروزی در مذاکرات هسته ای مرهون هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه : پیروزی در مذاکرات هسته ای مرهون هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود

تیر 26, 1394 009

امام جمعه مبارکه گفت: پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای مرهون هدایت ها و مدیریت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه در مسجد جامع این شهر با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: این تیم تلاش بی وقفه و جهادگونه ای در این مذاکرات نفس گیر و طولانی انجام داد.

وی با اشاره به زیاده خواهی های طرف های غربی مذاکره کننده گفت: با ایستادگی و حمایت ملت و هدایت های رهبر معظم انقلاب و همدلی بین قوای سه گانه، این توافق با حفظ همه خطوط قرمزها و عزت ملت ایران انجام شده است.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه مسئولان باید با دقت مسیر مذاکرات را تا حصول نتیجه ادامه دهند، گفت: مردم نیز با وحدت و همدلی و همزبانی باید از تیم مذاکره کننده حمایت کنند.

وی بااشاره به ادامه تهاجم رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن و وضع اسفبار مردم این کشور گفت: حکام آل سعود به رغم اعلام آتش بس سازمان ملل متحد، همچنان در ماه مبارک رمضان مردم بی دفاع یمن را آماج حملات خود قرار می دهند، اما به یقین خود را در باتلاقی قرار داده اند که بازگشت از آن امکانپذیر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی بابیان اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای تزکیه نفس و انجام اعمال خالصانه بود گفت: عید فطر یکی از مهمترین اعیاد و جشن های اسلامی است و مسلمانان در این روز پاداش یک ماه روزه داری را از خدواند دریافت می کنند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه نماز عید فطر گفت: عید فطر روز شکرگزاری نعمت های خداوند، بازگشت به فطرت خویش و روز اتحاد و شکوه مسلمانان است و در این روز از درگاه خداوند وارد شدن به کارهای خیر و خروج از کارهای شـر و بـد را طلب می کنیم.

http://www.shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2015/07/81617692-64690601.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×