» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » چهار وقف جدید از ابتدای سال94 تا به حال در شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

چهار وقف جدید از ابتدای سال94 تا به حال در شهرستان مبارکه

تیر 26, 1394 0011

سرپرست نمایندگی اداره ی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه خبرداد: چهار وقف جدید از ابتدای سال94 تا به حال در شهرستان مبارکه به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، علی مبشری اظهار داشت: در سه ماه اول سال جاری چهار وقف جدید را به ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال در این شهرستان توسط واقفان نیک اندیش به ثبت رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: وقف شش دانگ یک باب منزل مسکونی با نیت ساخت مجموعه فرهنگی قرآنی حضرت ابولفضل العباس (ع) که توسط خیرین آقای محمد دامک و خانم منیژه صفیری در شهر کرکوند به ارزش 3 میلیارد ریال یکی از وقف های صورت گرفته شده می باشد.

سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه افزود: همچنین وقف انتفاعی موازی 1500 مترعرصه با نیت ساخت حسینیه سیدالشهدا در محله سیاهبوم به ارزش 500 میلیون ریال از دیگر وقف های صورت گرفته شده است.

علی مبشری در ادامه بیان کرد: در همین راستا وقف انتفاعی موازی 690 مترمربع با نیت ساخت مسجد فاطمه الزهرا واقع در محله سیاهبوم از توابع شهر کرکوند و وقف یک هزار متر مربع زمین نیز در سامانه موقوفات به ثبت رسیده است.

وی در پایان افزود: همچنین یک قطعه زمین زراعی واقع در روستای اراضی از توابع شهر زیباشهر با نیت فدکیه سیره عملی و علمی حضرت زهرا (س) به ارزش 200 میلیون ریال به موقوفات این شهرستان نیز اضافه شد. 

http://www.radiozamaneh.com/u/wp-content/uploads/2014/10/oghaf.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×