» عمومی » ورزشی » علی دایی سرمربی صبای قم شد/ انتخاب تارتار به عنوان مربی
ورزشی

علی دایی سرمربی صبای قم شد/ انتخاب تارتار به عنوان مربی

تیر 26, 1394 0011

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قرارداد رسمی هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده گرفت. این انتخاب درحالی صورت گرفت که دایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملوان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دایی که در ابتدای فصل پیش هدایت پرسپولیس تهران را بر عهده داشت و در روزهای گذشته گزینه اصلی سرمربی گری ملوان بندر انزلی بود با عقد قرارداد رسمی هدایت تیم صبای قم را بر عهده گرفت.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در حالی به عنوان سرمربی صبای قم انتخاب شد که تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر، از چندی پیش توسط مهدی تارتار شروع شده بود.

در این خصوص عباس جهان‌بینی  مدیر عامل باشگاه صبای قم در این خصوص اظهار کرد: به دنبال معرفی استاندار جدید قم و با حمایت استانداری و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به منظور تقویت تیم فوتبال صبا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس‏، اسطوه فوتبال کشورمان علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اضافه کرد: مراسم معارفه دایی به عنوان سرمربی جدید صبای قم روز جمعه در تمرین صبا انجام خواهد شد، ضمن اینکه مهدی تارتار نیز به عنوان مربی و دستیار علی دایی در تیم صبا حضور خواهد داشت

علی دایی سرمربی صبای قم شد/ انتخاب تارتار به عنوان مربی

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×