» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » طرح طبقه‌ بندي مشاغل كارگري در سازمان اتوبوسراني مباركه اجرا شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

طرح طبقه‌ بندي مشاغل كارگري در سازمان اتوبوسراني مباركه اجرا شد

تیر 24, 1394 0012

طرح طبقه مشاغل كارگري در سازمان اتوبوسراني مباركه يكي از برنامه هايي است كه پس از چندين سال پيگيري مستمر اجرائي شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرستان مباركه در ضيافت افطاري در جمع رانندگان و كاركنان اتوبوسراني كه با حضور شهردار ، رئيس و تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه برگزار شد، با اشاره به برنامه هاي اتوبوسراني مباركه براي توسعه خدمات رساني و تسهيلات كاركنان گفت: تمام رانندگان اتوبوسراني براي برخورداري حقوق و مزايا در سيستم اتوبوسراني، طبقه‌بندي شدند.
سعيد ذاكر اصفهاني با بيان اينكه رانندگان سازمان اتوبوسراني درگير يك شغل سخت و زيان آور هستند گفت : اجراي طرح طبقه بندي مشاغل كارگري نيز يكي از اقداماتي است كه به منظور افزايش رضايت مندي پرسنل و نهايتاً افزايش تعلق سازماني آنها در بين فعاليتهاي سازمان رقم خورده است تا سختي و حساسيت شغل پرسنل خدوم و زحمت كش سازمان مدنظر قرارگرفته شود.چنانچه حقوق و مزاياي پرسنل اين سازمان از بدو تاسيس بر اساس قانون كار و بر اساس قرارداد كار موقت به صورت كارگري پرداخت مي گرديد كه با توجه به سختي شغل آنها از مزاياي قانوني محروم بودند وبا اجراي اين طرح همواره يكي از تقاضاهاي جدي و مطالبات اوليه پرسنل سازمان محقق گرديد و خوشبختانه به حول و قوه الهي با انجام مراحل اداري و اخذ موافقت دستگاههاي ذيربط طرح فوق اجرا و احكام حقوقي پرسنل صادر شد.
وي بيان كرد: با اجراي طرح طبقه بندي رانندگان، آن شخصي كه كار و سابقه اش خوب است ،با كسي كه تازه كار است و مهارت فني ندارد، فرق مي‌كند ،بنابراين بر اساس طرح طبقه‌بندي و با استناد آن حقوق و مزايا پرداخت مي‌شود.
مدير عامل سازمان اتوبوسراني گفت : اميد است اين اقدام ماندگار مورد خشنودي خداوند متعال و افزايش تعلق سازماني كاركنان و تقويت انگيزه خدمات رساني بهتر آنها به شهروندان مباركه اي باشد.
مهندس ذاكر اصفهاني با بيان اينكه پوشش كاركنان از اواسط مرداد ماه يكسان خواهد شد گفت : از همه رانندگان ،پرسنل ستادي و انتظامات انتظار داريم از موقعي كه لباس ها تحويل شد از آنها استفاده كنند .
مهندس ذاكر اصفهاني گفت : با توجه به سياست هاي شهرداري در مورد جلب رضايت شهروندان و در راستاي بهبود نما و منظر شهري ۳ ايستگاه اتوبوس مكانيزه با طراحي زيبا و شكيل در سه نقطه از شهر مباركه نصب مي شود و در راستاي رفاه حال مسافران در ۵۰ ايستگاه هم نيمكت جديد نصب خواهد شد.

رئيس شوراي شهر مباركه گفت : توجه به معيشت و رفاه كاركنان دغدغه اصلي مديريت شهري مباركه است

خليل طاهري در ضيافت افطاري كاركنان سازمان اتوبوسراني مباركه با بيان اينكه بايد در سرلوحه كارها و خدمات مسئولان ادارات و سازمانها توجه به رفاه كاركنان قرار داشته باشد اظهار داشت : ايجاد امنيت شغلي ، رفاه و آسايش كاركنان از ضروريات هر سازماني است.
طاهري با بيان اينكه رضايت كاركنان اتوبوسراني از عواملي است كه مي تواند رضايت شهروندان را بهمراه داشته باشد گفت : يكي از اساسي ترين دغدغه هاي شهرداري و اعضاي شوراي شهرمباركه ايجاد و كسب رضايت شهروندان است .
وي گفت : در حوزه امنيت شغلي، معيشت و رفاه براي كاركنان شهرداري و سازمانهاي وابسته تلاش كرديم تا كارمند درجه ۱ و ۲ و شهروند در جه ۱ و ۲ در شهرداري مباركه وجود نداشته باشد و تمامي كاركنان در چار چوب قوانين تحت پوشش حمايتي و رفاهي شهرداري قرار گيرند.
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه با بيان اينكه خوشبختانه پروژه هاي بزرگي در دو سال گذشته به همت شهرداري و شوراي اسلامي شهر مباركه اجرا و در اختيار عموم مردم قرار گرفته است كه جاي تقدير و تشكر دارد گفت : اميدواريم با تلاش دسته جمعي و مشاركت همه جانبه شهروندان بتوانيم نيازهاي شهروندان را تامين و رضايت خداوند متعال را كسب نماييم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×