» مطالب ویژه » مجمع هیات اسکیت استان در شهرستان مبارکه برگزار شد
مطالب ویژه - ورزش شهرستان مبارکه

مجمع هیات اسکیت استان در شهرستان مبارکه برگزار شد

تیر 23, 1394 0018

مجمع مشترک هیات اسکیت استان اصفهان با حضور مسولان شهرستان و رییس هیئت اسکیت استان اصفهان در شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، داوود بحيرائي ،رييس هيات اسكيت استان اصفهان در اين مجمع با بيان اينكه رشته اسكيت يكي از رشته‌هاي پايه و مدال آور در استان اصفهان است اظهار داشت: رشته اسكيت در همه شهرستان هاي استان فعاليت مي‌كند.
بحيرائي با بيان اينكه اسكيت استان اصفهان جايگاه ويژه‌اي در سطح كشور دارد و تلاش مي‌كنيم اين جايگاه را همواره در سطوح بالاي خود نگاه داريم افزود: با توجه به ظرفيت‌هاي موجود بايد با برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و ارتقا دانش مربيان، اين رشته را گسترش دهيم.
وي اظهار داشت: هيئت اسكيت استان اصفهان از هر فرصتي براي شناسايي استعداد‌هاي ناب اين رشته ورزشي در استان اصفهان استفاده مي‌كند و در حد توان خود تلاش مي‌كند با برگزاري دوره‌هاي آموزشي كه به صورت ۱۰۰ درصد علمي اجرا مي‌شود، آينده درخشان ورزشي را براي اين ورزشكاران رقم بزند.
شهردار مباركه گفت : پيست استاندارد اسكيت در مباركه ساخته خواهد شد
شهردار مباركه در مجمع هيات اسكيت استان اصفهان گفت : پيست استاندارد اسكيت در محله صفاييه مباركه ساخته خواهد شد و با توجه به حضور جوانان و نوجوانان اين منطقه ساخت اين پيست به نوعي پاسخ به نيازهاي حركتي اين افراد است.
محمد شرفا تصريح كرد : اميدواريم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته شاهد رشد و رونق بيش از پيش اين رشته در اين شهرستان باشيم.
شرفا ادامه داد :با توجه به اينكه درصد قابل توجهي از مردم مباركه را جوانان تشكيل مي دهند ، توجه به مسائل جوانان با ايجاد و تجهيز ورزشگاهها و اماكن ورزشي و احداث پيست اسكيت را در دستور كار خود قرار داده ايم.
نماينده مردم شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي توجه به ورزش را هم در بعد همگاني و هم در بعد قهرماني بسيار مهم و ارزشمند توصيف نمود و گفت: امروزه ورزش از اهميت و جايگاه بسيار شايسته اي در سلامت جامعه برخوردار است و به همين دليل بايد توجه ويژه اي به آن شود.
علي ايرانپور با بيان اينكه استعدادهاي ورزشي خوبي در استان اصفهان به خصوص در شهرستان مباركه وجود دارد ،گفت : توسعه ورزش همگاني از تاكيدات مهم مقام معظم رهبري است كه رشد و گسترش آن مسيري هموار براي شناسايي و جذب نخبه هاي ورزشي در رشته هاي مختلف و توسعه ورزش قهرماني مي باشد.
ايرانپور با بيان اينكه لازمه توسعه ورزش همگاني و ارتقا ورزش قهرماني، ايجاد امكانات و زيرساخت‌هاي مطلوب در شهرستان است افزود: همكاري، تعامل در كارها و استفاده از نقطه نظرات ديگران ، رمز موفقيت در تمامي امورات به ويژه حوزه ورزش مي باشد كه بايد مورد توجه مسئولان امر قرار گيرد.
مجمع هیات اسکیت استان در شهرستان مبارکه برگزار شد
مجمع هیات اسکیت استان در شهرستان مبارکه برگزار شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×