» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » دختر تبر به دست با 17 تير پليس دستگير شد
اخبار ورزشی

دختر تبر به دست با 17 تير پليس دستگير شد

آذر 10, 1392 0015

دختر جواني که با دو همدست پسر خود از هموطنان جنوب تهران با تبر و قمه زورگيري مي‌کرد توسط ماموران کلانتري خاني آباد و با شليک

به گزارش ابتکار، ماموران کلانتري 152 خاني آباد نو در حال گشت زدن در سطح منطقه بودند که ناگهان چشمان به يک دستگاه خودروي تويوتا افتاد که يک دختر جوان راننده آن بود و دو پسر ديگر هم در صندلي عقب نشسته بودند.

ماموران به طور نامحسوس جلوتر رفته و مشاهده کردند که سرنيشنان همگي از سابقه داران زورگيري و سرقت بوده و هم اکنون نيز تحت تعقيب پليس هستند. به دليل همين موضوع ماموران در مقابل خودرو تويوتا ايستاده و دستور ايست دادند ولي زن راننده به ماموران توجهي نکرد و بر سرعت خود افزود.

ماموران سريعا اقدام به شليک 2 تير کردند و خودروي کلانتري با گزارش موضوع به پايگاه به تعقيب متهمان پرداخت. در ميان راه ماموران پس از چندين بار هشدار ايست اقدام به شليک 9 تير جنگي نمودند که موجب شد تا لاستيک خودرو پنجر و متوقف گردد.

در ادامه ماموران خودور را محاصره کرده ولي افراد شرور با در دست داشتن تبر و قمه قصد حمله به سمت ماموران را داشتند که با شليک 6 تير جنگي خلع سلاح شده و زمين گير مي‌شوند. در نهايت متهمان سابقه‌دار به کلانتري منتقل شدند و ماموران نيز در بازرسي از خودرو تعدادي شوکر، قمه، تبر و دستبند پلاستيکي و همچنين مقداري مواد مخدر از نوع شيشه کشف و ضبط کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×