» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آمار تصادفات شهرستان مبارکه در هفت ماه اخیر
اخبار شهرستان مبارکه

آمار تصادفات شهرستان مبارکه در هفت ماه اخیر

آذر 10, 1392 009

به گزارش سایت شمس مبارکه به نفل از ایرنا، سرهنگ حسین غلامی روز شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان مبارکه افزود: در این مدت نیز شش هزار نفر مجروح شدند که در مقایسه با سالهای گذشته تعداد آمار تصادفات فوتی و جرحی هر سال در استان اصفهان کاهش داشته است.

رییس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه 70 درصد از تصادفات به عامل انسانی بر می گردد، گفت: افزایش نظارت الکترونیکی، تقویت نیروهای پلیس در مکان های پرخطر، برخورد جدی و قاطع با تخلفات رانندگی، افزایش میزان رعایت قوانین توسط رانندگان،عابران پیاده و موتورسواران کاهش تصادفات را بهمراه دارد.

سرهنگ غلامی همچنین به آمار تصادف در شهرستان مبارکه اشاره کرد و گفت : 38 درصد از تصادفات در این شهرستان را موتورسیکلت سواران،23 درصد خودروهای سواری و وانت بار ،23 درصد عابران پیاده و شش درصد را کامیون ها مرتکب شدند.

شهردار مبارکه نیز در این جلسه گفت :بیشتر سرعت گیرهای موجود در خیابانهای شهر مبارکه غیر استاندارد است.

ناصر نفری با بیان اینکه بیش از 90 سرعت گیر در خیابانهای مبارکه نصب شده است افزود :برای استانداردسازی سرعت گیرهای موجود با شرکتی خصوصی قراردادی یکصد میلیون تومانی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری مبارکه موارد ترافیکی غیرمعمول و غیراستاندارد را تا یک ماه آینده استانداردسازی خواهد کرد، گفت: آمادگی کامل برای اجرای هر اقدامی که توسط پلیس راهوردر جهت جلوگیری از تصادفات جرحی و فوتی پیشنهاد شود را داریم.

شهردار مبارکه همچنین به مسدود شدن چهارراه بازار در مرکز این شهر، بروز تصادفات متعدد در بلوار صفاییه و نصب پله برقی در نقاط حادثه خیز و پرتردد شهر اشاره کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×