» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » دانشگاه آزاد مبارکه میزبان مسابقات ورزشی کشوری خواهران دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

دانشگاه آزاد مبارکه میزبان مسابقات ورزشی کشوری خواهران دانشگاه آزاد اسلامی

تیر 22, 1394 009

مسابقات فوتسال دانشجویان خواهران دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور از سوم مرداد سال جاری آغاز و تا بیست و پنجم مرداد به میزبانی واحد مبارکه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: در این مسابقات 31 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت 22 روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
دکتر علیرضا حاجی کریمی اظهار کرد: این دوره مسابقات در 3 دسته برگزار می‌شود، مسابقات دسته اول 8 تیم از تاریخ سوم الی هشتم،دسته دوم 10 تیم از تاریخ دهم الی شانزدهم و دسته سوم 13 تیم از تاریخ هیجدهم الی بیست وپنجم برگزار می‌شود. وی افزود: 465 ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی هستند.
روابط عمومی دانشگاه به نقل از حسن غلامی ، رییس دفتر فرهنگ اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی این مسابقات گفت : در حاشیه مسابقات کشوری فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی ، برنامه های متنوع فرهنگی پیش بینی شده است وی افزود: تلاش می کنیم تا دانشجویان طی مدت حضور در واحدمبارکه ، علاوه بر ورزش و رقابت با سایر تیم ها و استان ها، ضمن حضور در اماکن گردشگری و شرکت در برنامه های فرهنگی با خاطره ای خوش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه را ترک کنند.
مسئول کمیته فرهنگی مسابقات با بیان این که تیم ها برای اهداء جام اخلاق مورد ارزشیابی قرار می گیرند، تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات اردویی و حضور فعال در برنامه های فرهنگی از جمله نماز جماعت، شرکت در فوق برنامه های فرهنگی (مسابقه کتابخوانی،دل نوشته،نصب تراکت های فرهنگی و . . . )از جمله معیارهای این ارزشیابی است .
2

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×