» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نماينده مردم مباركه در مجلس: روز قدس خط بطلان بر همه توطئه هاي استكبار جهاني و صهيونيست‌ها كشيد
اخبار شهرستان مبارکه

نماينده مردم مباركه در مجلس: روز قدس خط بطلان بر همه توطئه هاي استكبار جهاني و صهيونيست‌ها كشيد

تیر 19, 1394 009

نماينده مردم شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور در راهپيمايي روز قدس، خط بطلان بر همه توطئه هاي استكبار جهاني و صهيونيست‌ها كشيد.

به گزارش پايگاه خبري شمس شهرستان مباركه، علي ايرانپور با بيان اينكه روز قدس متعلق به جهان اسلام است و روز حمايت از مستضعفين و تمام كساني است كه مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته‌اند، اظهار كرد: اين روز، روز استكبارستيزي ملل مسلمان جهان و روز وحدت همه انسان‌هاي حقيقت‌خواه و عدالت‌دوست است.
ايرانپوربا تاكيد بر اينكه حضور در راهپيمايي روز قدس، حمايت از مردم مظلوم فلسطين، يمن و مظلوماني است كه در سراسر دنيا مورد هجوم دشمنان اسلام هستند، گفت: حضور ملت ايران و مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس علاوه بر اينكه مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني است، حمايت از تيم مذاكره كننده هسته‌اي نيز خواهد بود.
وي با اشاره به اين كه روز قدس بيانگر حمايت ملت ايران از مظلومان جهان است، افزود: روز قدس همه ساله براي ما مهم است، اما راهپيمايي روز قدس امسال از اهميت دوچندان برخوردار است.
نماينده مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور پرشور مردم ايران و ساير مسلمانان در راهپيمايي روز قدس به منزله جهادي بزرگ و مبارزه با ظلم، استكبار و تجاوز به حقوق مردم بي دفاع فلسطين است.
ايرانپور با بيان اينكه حضور پرشور مسلمانان و آزادي خواهان در اين روز حماسي نشانگر آن است كه فلسطين همچنان مسئله اول جهان اسلام است، تصريح كرد: در اين روز همه نقشه هاي رژيم صهيونيستي براي به حاشيه راندن و به فراموشي سپردن مسئله فلسطين و اشغال قدس شريف، نقش برآب مي شود.
وي با بيان اينكه حضور گسترده مردم با هر نوع گرايش سياسي در راهپيمايي روز جهاني قدس وحدت آحاد مردم و هوشياري و بصيرت آنها را در برابر دشمنان نشان مي دهد، گفت: تعيين آخرين جمعه ماه مبارك رمضان توسط بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) به عنوان روز جهاني قدس نشان از اهميت موضوع و لزوم حضور مردم در اين راهپيمايي دارد.
نماينده مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهميت و جايگاه راهپيمايي روز قدس در جهان اسلام گفت: روز قدس روز دفاع از همه آرمان‏هاي اسلام و دفاع از همه مظلومان جهان به‏ويژه مردم بي دفاع فلسطين است.
ايرانپور با بيان اينكه نابساماني در كشور‌هاي همسايه ايران مانند عراق، سوريه، بحرين،عربستان، يمن و غيره اهميت حضور مردم در راهپيمايي را دو چندان كرده است، خاطرنشان كرد: با توجه به شرايط خاص منطقه و تفرقه بوجود آمده بين مسلمانان جهان و هم چنين حركت داعش و تكفيري ها ضرورت دارد ملت ايران و همه مسلمانان جهان به صورت يكپارچه در راهپيمايي روز قدس شركت و فرياد مرگ بر آمريكا، اسرائيل و تكفيري ها را سردهند.
IMG_6024

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×