» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مباركه :روز قدس، روز فرياد امت اسلام بر ضد غاصبان سرزمين اسلامي است
اخبار شهرستان مبارکه

شهردار مباركه :روز قدس، روز فرياد امت اسلام بر ضد غاصبان سرزمين اسلامي است

تیر 19, 1394 0011

شهردار مباركه گفت: روز قدس، روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين و روز محو رژيم غاصب صهيونستي از منطقه و روز فرياد امت اسلام بر ضد استكبار جهاني و غاصبان سرزمين اسلامي است.

به گزارش پايگاه خبري شمس شهرستان مباركه، محمد شرفا در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن تقدير از حضور حماسي و تاريخ ساز شهروندان مباركه اي، اظهار داشت: پيام روز قدس اين است كه مسلمانان و ملت ايران تا نابودي رژيم جعلي صهيونيستي از مبارزه و جهاد دست برنخواهند داشت.
وي با بيان اينكه روز جهاني قدس، نمادي از اراده آزادي خواهان جهان براي حمايت از حق و عدالت است، گفت: جمهوري اسلامي ايران تنها دولت اسلامي است كه به طور رسمي مخالف وجود رژيم صهيونيستي در هر شكل و صورت است، زيرا بر مبناي رهنمودهاي حضرت امام خميني(ره) اسرائيل يك غده سرطاني است كه بايد از جسم اسلام زدوده شود.
وي با بيان اينكه استراتژي جمهوري اسلامي ايران مبتني بر تلاش همه جانبه براي حمايت از حقوق مردم فلسطين در تمام زمينه هاي سياسي، نظامي و اقتصادي است، افزود: اين موضوعي است كه بايد تمام كشورهاي اسلامي با آن همراه شوند اما متاسفانه امروزه مي بينيم كه سكوت و سازش خيانت آلود بسياري از كشورهاي عربي منطقه باعث شده تا روز به روز، رژيم صهيونسيتي با بي شرمي و وقاحت كامل به نيت پليد خود و غصب سرزمينهاي جديد اقدام كنند.
شهردار مباركه با بيان اينكه روز قدس روز نمايش مقابله با استكبار و حمايت از مستضعفان است، گفت: امروزه فلسطين، غزه و يمن عرصه رسوايي غرب است چرا كه با ادعاي حقوق بشر در واقع در جناياتي كه در غزه و يمن انجام مي دهند، بزرگ‌ترين و فجيع ترين نقض حقوق بشر است كه آنرا را ناديده مي گيرند وحملات رژيم صهيونيستي و عربستان را توجيه مي كنند و آنرا حق آنها در دفاع از خود تلقي مي كنند.
وي با بيان اينكه مسئله فلسطين در جمهوري اسلامي ايران يك تاكتيك و يك استراتژي سياسي نيست، تا كيد كرد: فلسطين مسئله عقيدتي، فرهنگي و ايماني است، لذا مي بينيم كه در روز قدس كه در جمعه آخر ماه مبارك رمضان همه ساله راهپيمايي برگزار مي گردد، مردم روز به روز با شكوه‌تر و بيشتر از قبل در صحنه حاضر مي شوند و بر عليه رژيم غاصب صهيونيستي راهپيمايي مي كنند.
شرفا با بيان اينكه پيروزي ملت فلسطين در باز گرداندن حق خود دشوار نخواهد بود، تصريح كرد: با ايستادگي و استقامت مردم فلسطين و همكاري همه مسلمانان جهان اين كار صورت خواهد گرفت.
وي با اشاره به اينكه راه حل مسئله فلسطين اين است كه مردم خودشان سرنوشت شان را مشخص كنند، افزود: با برگزاري همه پرسي و انتخابات با حضور همه مردم فلسطين چه مسلمانان، يهوديان و مسيحيان البته نه غاصبان و مهاجران اشغالگر، تا بتوانند نظام و دولت برآمده از مردم يعني دولت فلسطين بر تمام سرزمين فلسطين مستقر شود واز حقوق مردم دفاع كند.
IMG_6024

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×