» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: وحدت و مقاومت مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس است
اخبار شهرستان مبارکه

امام جمعه مبارکه: وحدت و مقاومت مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس است

تیر 19, 1394 008

امام جمعه مبارکه گفت: اتحاد، وحدت، مقاومت و حمایت از مظلومان مهمترین پیام راهپیمایی گسترده مردم در روز جهانی قدس است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه در مسجد جامع این شهر با قدردانی از حضور با شکوه مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حضور حماسی ثابت کرد به رغم وجود سلائق مختلف در کشور وقتی پای منافع ملی و اسلام در میان باشد ، همه گروهها در برابر دشمنان یکصدا می شوند و همین وحدت رمز تداوم انقلاب است.

وی گفت: ملت غیور ایران بعد از شب زنده داری 23 ماه رمضان و روزه داری در گرمای هوا ، ملت فلسطین را فراموش نکردند و بار دیگر با حضوری پر شور به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

حجت الاسلام محمدی پیوند با ولایت و رهبری ،حمایت از مظلومان و مقاومت را از دیگر پیام های راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد و گفت: رمز پیروزی ما مقاومت در برابر ظالمان و زورگویان است.

وی با بیان اینکه روز قـدس، روز حمایت از مظلومان و نفرت و انزجار از ستمگران است ، افزود: دشمنان بدانند ملت ایران تا رسیدن به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ذره ای عقب نشینی نمی کند.

امام جمعه مبارکه پیروزی مردم غزه درجنگ 22 روزه و ایجاد امید و اعتماد به نفس در دل مردم فلسطین را از ثمرات حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دانست و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در برابر قدرتهای جهانی را پیام دیگر راهپیمایی امسال بیان کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به تشکیل گروه های تروریستی در کشورهای اسلامی منطقه گفت: اسرائیل و حامیان منطقه ای و بین المللی اش تلاش می کنند تا با ترفندها و نیرنگ های شوم خود، مسئله فلسطین را کمرنگ نشان دهند اما ملتهای مسلمان و آزاده جهان با وحدت و یکپارچگی، خنثی کننده این توطئه ها خواهند بود.

وی گفت: جنایات وحشیانه و خونین سالهای اخیر در کشورهای مسلمان منطقه بویژه اتفاقات چند ماه اخیر در یمن به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط حکام ساده لوح و مرتجع برخی کشورهای اسلامی بخصوص آل سعود و تعدادی از کشورهای اسلامی رقم خورده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×