» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه : چشم امید تمام مظلومان عالم به ایران است
اخبار شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه : چشم امید تمام مظلومان عالم به ایران است

تیر 19, 1394 0011

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: امروز چشم امید تمام مظلومان عالم بخصوص ملت مظلوم فلسطین به ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، علی اصغر ذاکری در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدا نشدنی دارد، افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شد تا امت مسلمان ضمن نمایش قدرت و اتحاد خود با مشت های گره کرده مظلومیت ملت فلسطین را بار دیگر فریاد کشند.

ذاکری با بیان اینکه ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد، گفت: جمهوری اسلامی از بدو تشکیل یار و یاور مظلومان عالم بوده و در مقابل زورگویی قدرت های استکباری دنیا ایستاده است.

وی افزود: روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده نگهداشتن روحیه ظلم ستیزی و ظلم ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

وی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و زمانی که رژیم جعلی اسراییل به اشغالگری خود ادامه دهد امت اسلامی نیز به مبازره خود ادامه خواهد داد و ان شاء الله روزی فرا رسد که شاهد رهایی ملت فلسطین مظلوم از چنگال ظلم و جور رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

ذاکری با بیان اینکه در هنگام مذاکرات هسته ای اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیش از پیش است، اظهار داشت: به طور قطع حضور هرچه باشکوه تر مردم در این راهپیمایی باعث ایجاد دلگرمی در تیم مذاکره کننده خواهد شد و زیاده خواهی های طرف مقابل را تعدیل خواهد کرد

 

IMG_6024

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

  • ×