» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بيانيه شوراي هيئات مذهبي شهرستان مباركه به مناسبت روز جهاني قدس
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بيانيه شوراي هيئات مذهبي شهرستان مباركه به مناسبت روز جهاني قدس

تیر 18, 1394 005

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، شوراي هيئات مذهبي شهرستان مباركه با صدور بيانيه اي از عموم مردم مؤمن و هميشه در صحنه خواست با حضور يكپارچه در راهپيمايي روز جهاني قدس، حمايت خود از مردم بي دفاع فلسطين و انزجار از رژيم غاصب صهيونيست را اعلام دارند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

سبحان الذي أسري بعبده ليلاً من المسجدالحرام الي المسجد الاقصي الذي باركنا حوله لنريه من آياتنا انّه هو السّميع البصير «سوره اسرا آيه۱»

روز قدس، يادگار بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(قدس سره)، روزي است كه فرياد دادخواهي ملت هاي آزاده و طرفدار صلح و امنيت ، در حمايت از قدس شريف و ستمديدگان از ظلم و جور رژيم منحوس صهيونسيتي و حاميان مستكبرش، فضاي جهان را پر خواهد كرد.

اينك كه نداي اسلام خواهي در لباس خيزش هاي منطقه خاورميانه، لرزه بر اندام ديكتاتورها و حكومت هاي فاسد افكنده، روز جهاني قدس فرصتي است كه جهان اسلام بار ديگر همگام و همصدا فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر استكبار سر داده و آزادي قدس شريف و ملت مظلوم فلسطين را سر دهند.
استقبال جهانيان به ويژه مسلمانان از روز جهاني قدس و برپايي يك همايش بزرگ تاريخي در سراسر عالم، به منزله‌ اعلام موضع يكپارچه مردم جهان، نه فقط عليه دولت جعلي و غاصب اسرائيل، بلكه وضعيت و شرايط حاكم بر جهان، يعني سيطره‌ سياسي، اقتصادي و فرهنگي صهيونيست ها بر اركان قدرت نظام سلطه است. آن چه امروز در سراسر بلاد اسلامي از عراق و سوريه تا بحرين و يمن مشاهده مي‌شود، نتيجه فتنه انگيزي و توطئه‌ اي است كه از سوي برنامه‌ريزان و سياستگذاران صهيونيست در عرصه‌ جهاني، تدوين و طراحي شده است.
شوراي هيئات مذهبي شهرستان مباركه ازمردم شريف و ولايتمدار شهرستان مباركه به ويژه هيئات مذهبي دعوت مي‌كندبا حضور آگاهانه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس، به تبعيت از فرامين حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي، بيزاري و نفرت خود را از صهيونيسم، استكبار جهاني و هم‌ پيمانان آن‌ها، اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازي بلاد اسلامي به ويژه سرزمين قدس و حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين، تجديد كرده و برگ زرين ديگري در تاريخ افتخارات خود رقم زنند.
اميد است آن چنان كه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) فرمود: «روز قدس را و همه‌ اين ايام حساس را كه ليله القدر تاريخ اسلام است، به بيداري و هشياري بگذرانيم و تا مطلع‌ الفجر نجات ملت‌هاي مسلمان مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطين، دست از تلاش نكشيم»

وعده ما ، راهپيمايي روز جهاني قدس و شركت در صفوف به هم فشرده نماز عبادي – سياسي جمعه
http://www.parsine.com/files/fa/news/1392/5/9/73556_847.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×