» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » تکذیبیه‌ای که خیلی زود تکذیب شد / در فولاد مبارکه چه گذشت
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

تکذیبیه‌ای که خیلی زود تکذیب شد / در فولاد مبارکه چه گذشت

آذر 9, 1392 008

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از فارس ،شنبه گذشته خبر برکناری مسعود سمیعی‌نژاد و انتصاب بهرام سبحانی به جای وی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه توسط خبرگزاری فارس اصفهان منتشر شد.

به دنبال انتشار این خبر روز دوشنبه گذشته نامه‌ای از سوی روابط عمومی ایمیدرو به دفتر خبرگزاری فارس اصفهان ارسال شد که در آن قید شده بود آقای بهرام سبحانی تنها به عنوان عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب شده و در این نامه خواسته شده بود تا خبر انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصحیح گردد.

اما تنها دو روز پس از ارسال این تکذیبیه، یعنی روز چهارشنبه گذشته روابط عمومی این شرکت صنعتی از طریق پیامک و ارسال دعوتنامه از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست تا در مراسم تجلیل و قدردانی از دکتر سمیعی‌نژاد به عنوان مدیرعامل سابق و معارفه آقای سبحانی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت حضور بهم رسانند.

علیرضا صانعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن تایید این موضوع، در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس در اصفهان زمان برگزاری این مراسم را صبح روز پنجشنبه 14 آذرماه سال‌جاری و مکان آن را یکی از مراکز وابسته به این شرکت در سپاهان شهر اصفهان اعلام کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×