» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نمایندگان مجلس از سیره و سلوک آیت الله مدرس درس بگیرند
اخبار شهرستان مبارکه

نمایندگان مجلس از سیره و سلوک آیت الله مدرس درس بگیرند

آذر 9, 1392 1014

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا،حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت آیت الله مدرس از وی بعنوان یک شخصیت عظیم و عالم مبارز و مجاهد یاد کرد و افزود: نمایندگان مجلس باید از سیره و سلوک آیت الله مدرس درس بگیرند.
وی با اشاره به فرارسیدن دهم آذر ماه، سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس گفت: شهید مدرس با توجه به جایگاه سیاسی و مذهبی خود در دوران رضاخان به یک چهره ماندگار در تاریخ تبدیل شد و روز شهادت ایشان، روز مجلس نامگذاری شد، پس نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی نیز باید به تاسی از ایشان به دنبال احقاق حقوق ملت، گام بردارند.
امام جمعه مبارکه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: آن امام بزرگوار، برای ما میراث گرانبهای صحیفه سجادیه را بر جای گذاشته‌اند که باید در رابطه با آشنایی و استفاده هرچه بیشتر از آن تلاش شود.
وی با اشاره به کسب موفقیت بزرگ ایران در مذاکرات هسته ای اخیر، خاطرنشان کرد: این موفقیت نسبی و در نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه عظمت کشور ما به داشتن انرژی اتمی نیستٰ گفت: عظمت ایران اسلامی به وجود ملت غیور، رهبری فرزانه و خون پاک شهداست.
محمدی با بیان اینکه در این مذاکرات توانستیم حرف هایمان را اثبات کنیم و دستاوردهای ارزشمندی کسب کنیمٰ اظهار داشت: عکس العمل شتاب زده رژیم صهیونیستی و ابراز نگرانی و سردرگمی سران کشورهای مرتجع عربی منطقه نشان دهنده ناراحتی آنها از این توافقنامه است.
وی با بیان اینکه این توافقنامه فرصتی برای غربی هاست که خود را نشان دهندٰ گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که کشورهای غربی و اروپایی به این توافق نامه پایبند باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×