» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » برگزاری چهارمین دوره طرح “رمضان بهار قرآن “در دانشگاه مجلسی
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

برگزاری چهارمین دوره طرح “رمضان بهار قرآن “در دانشگاه مجلسی

تیر 16, 1394 0011

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه چهارمین دوره آموزشی طرح « رمضان بهار قرآن» ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی(ره) برگزار گردید..

به گفته علیرضا اسلامی فر ، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی (ره) دراین دوره که با هدف آشنایی کارکنان دانشگاه با معانی و مفاهیم قرآن کریم در طول رمضان المبارک 1436 در نمازخانه امام خمینی (ره) دانشگاه برگزار گردید ،حجت الاسلام والمسلمین شیخ مرتضی کارگران به تفسیر و تبیین آیات سوره مبارکه حدید پرداخت .

اسلامی فر افزود : سوره حدید از سوره‌های مدنی و پنجاه و هفتمین سوره قرآن کریم که دارای 29 آیه دارد که خدای سبحان در این آیات به تشویق مؤمنان به انفاق در راه خدا و همچنین بیان معارفی مرتبط با توحید، نبوت و معاد می‌پردازد.

به گفته این کارشناس فرهنگی صدور گواهی شرکت در دوره به مدت 16 ساعت و اهدای هدایای فرهنگی از مزایای شرکت در این دوره قرآنی است.وی.

همچنین ، ختم نیم جزء قرآن کریم به صورت روزانه توسط قاریان برتردانشگاه با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان در نمازخانه امام خمینی (ره) را از سایر برنامه های فرهنگی واحد شهر مجلسی در ماه مبارک رمضان برشمرد

برگزاری چهارمین دوره طرح "رمضان بهار قرآن "در دانشگاه مجلسی

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×