» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مبارکه

تیر 15, 1394 0011

فرمانده سپاه مبارکه گفت: در سال جاری 10 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان واجد شرایط و مستعد شهرستان پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، سرهنگ رسول قاسمی روز دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و قرارگاه جهاد اقتصادی شهرستان مبارکه اظهار کرد: سال گذشته 18 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این منطقه پرداخت شده است.

وی افزود: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سه حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی و در عرصه های پرورش ماهی سردآبی، گرم آبی، پرورش قارچ، مرغ بومی، ماکیان، زنبور عسل، احیای باغات ، پرورش دام سبک و سنگین، زعفران و گلخانه به متقاضیان واجد شرایط اعطا می شود.

معاون فرماندار مبارکه هم در این جلسه با بیان اینکه اجرای صحیح طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش دهد گفت: طرحهای اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان باید عملی شود تا اثرات آنها را در رونق بخش اقتصادی و معیشتی مردم شاهد باشیم.

محمدرضا اعتمادی افزود: طرح های اقتصاد مقاومتی با نظر کارشناسان خبره و تایید مقام معظم رهبری و به همت دولت و سپاه در دست اجراست.

معاون فرماندار مبارکه طرح های اجرا شده توسط سپاه شهرستان مبارکه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح ها توانسته است، اهداف مورد نظر را تامین کند.

وی با بیان اینکه تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی موجب بی نیازی کشور و شکست تحریم ها خواهد شد گفت : توجه به ظرفیتهای داخلی از مهم ترین راههای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

http://img7.irna.ir/1394/13940415/81673309/81673309-70017762.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×