» عمومی » سرگرمی » فال روز 9 آذر 1392
سرگرمی

فال روز 9 آذر 1392

آذر 8, 1392 1013

فروردین:

امروز روی فرایند تغییر تمرکز کنید. خواهید دید که وقتی به دیگران گوش می دهید شما را می ستایند و در عوض آنها هم به حرف هایتان گوش می دهند. امروز استراحت کنید و آرام باشید. در مورد اتفاقات روز نگران نباشید. روی داشتن یک موقعیت ذهنی خوب تمرکز کنید.

اردیبهشت:

امروز خیلی خوش حال هستید. بعد از 6 ماه پر از ناراحتی و تاریکی، امروز یک تغییر بزرگ برایتان رخ داده است. تصمیماتی که گرفته اید به بهترین وجه نتیجه خواهند داد و شما این را می دانید. آیا دوباره عاشق شده اید؟ یا تصمیم گرفته اید که مجرد بمانید. هر تصمیمی که بگیرید برایتان بهتر است که احساساتتان را به دیگران منتقل کنید. بدانید که شما انسان خوبی هستید.

خرداد:

هروقت که می خواهید یک پروژه را آغاز کنید و یا یک مسئولیت را به اتمام برسانید، مبینید که از طرف دیگران مخالفت و دشمنی به سمتتان روانه می شود. عواطفتان جوشان هستند و احساس می کنید که مورد تهدید واقع شده اید. بهتر است که این نگرش پرخاشگرانه را حفظ نکنید. هر وقت که احساس عصبانیت و رنجش پیدا می کنید به دنبال آن احساس بی ارزشی و پوچی می کنید. قدرت شما در صلح، عدالت و تعادل و توازن در اطرافتان است. امروز آنها را پیدا کنید.

تیر:

اگر یکی از ایده هایتان را با یک همکار درمیان بگذارید به نبوغتان پی می برد. امروز خیلی مراقب و به فکر دیگران هستید و این برایتان نتایج خیلی خوبی در پی خواهد داشت. مهربان باشید و زمان و صبرتان را فدای آنهایی که مایل به کمک نیستند نکنید. زمان بگذارید و هرگونه مشکل سلامتی که در ذهنتان هست را حل کنید. امروز با پزشکتان یک قرار ملاقات ترتیب دهید.

مرداد:

سناریوهای خیلی رویایی در ذهنتان خلق کرده اید. فکر می کنید که همه چیز باید اینگونه باشد، ولی همه ی اینها فقط یک رویا و فانتزی است. در رابطه عشقی، خانواده و کارتان همه چیز رویایی است. لطفا سعی کنید که راهتان به خارج از این دنیای جعلی را پیدا کنید. صادق باشید. فقط هر کاری که می توانید را انجام دهید تا داستان هایی که برای دیگران کرده اید یا برایشان مشکلی ایجاد کرده اید را جبران کنید.

شهریور:

امروز قراردادهای دایمی را امضا نکنید. مراب خریدهای اساسی یا بزرگتان باشید. می توانید به فروشگاه بشوید، ولی مقدار کمتری گوشت و سبزی بخرید. باید خیلی مراقب پولتان باشید. اگر الان خیلی خرج کنید، برای تعطیلات عیدتان چیزی نخواهد ماند.

مهر:

امروز سرتان را از ابرها بیرون بیاورید. باید پاهایتان را نیز روی زمین نگه دارید. برای اطمینان از داشتن یک زندگی خوب تعادل خیلی اهمیت دارد. با مسایل مشکل ساز و پرآشوبی که امروز اتفاق می افتند سریعا برخورد کنید. نگذارید که دیگران ناراحتتان کنند. باید کارهایتان را بر اساس اولویت ها انجام دهید.

آبان:

امروز نشانه هایی از مهربانی به سمتتان روانه می شود. وقتی با کسی که دوستش دارید هستید، احساس خوشحالی و لذت از زندگی تمام اطرافتان را فرا می گیرد. شاید قادر نباشید که خیلی درکنارش باشید، بنابراین باید صبرتان را زیاد کنید.

آذر:

امروز باید استراحت کنید. تعطیلات در راهند و اگر مراقب دخل و خرجتان نباشید ماه آینده برایتان خیلی سخت خواهد بود. شاید دوست دارید خیلی به سینما بروید، شام را بیرون بخورید و به مسابقات ورزشی بروید. تصمیم بگیرید که چه کارهایی مهم هستند و تنها کارهای ضروری را انجام دهید.

دی:

امروز همه چیز بر وفق مرادتان است. اطرافیانتان تصور خوبی از شما دارند و تنها کاری که باعث می شود امروز را خراب کنید نداشتن اعتماد به نفس است. خودتان را دست کم نگیرید و با کوچک شمردن خود و بد و آزارنده بودن برای همکاران و عزیزانتان روز خوبتان را خراب نکنید.

بهمن:

دستتان را روی احساساتتان بگذارید و آنها را به عمل تبدیل کنید. نگاهی دیگر به کارهایی که می توانید برای عشقتان بکنید بیندازید و آن را انجام دهید. مطمئن شوید که امروز تمام پروژه هایتان را تمام کنید. امروز بهترین روز ماه است و همه چیز باید حل شوند.

اسفند:

امروز هرچیزی بگویید و هرکاری که بکنید بر علیه تان مورد استفاده قرار می گیرد. کانال های ارتباط را پاک کنید و مطمئن شوید که پیامتان را به راه خیلی شفاف و خلاصه ای می رسانید. نیاز به این دارید که برای تمام کردن کارها و پروژه ها مسیر کار را بنویسید. از شبکه روانی شخصی خودتان استفاده کنید تا ذهنتان را در تعادل حفظ کنید. برای داشتن استعداد، دوستان و شبکه هایتان شکرگذار باشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×