» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: روز قدس نماد استقامت و همبستگی امت اسلام است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: روز قدس نماد استقامت و همبستگی امت اسلام است

تیر 13, 1394 0010

امام جمعه مبارکه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت، همبستگی، صلابت و استقامت مردم ایران اسلامی و ملتهای مسلمان و آزاده دنیا در برابر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار داشت: روز جهانی قدس صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل و نماد ایستادگی مسلمانان در برابر زورگویان و زیاده خواهان است

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی دنیای اسلام و مشکلاتی که برای فلسطینیان به وجود آمده راهپیمایی امسال از اهمیت خاص برخوردار است.

امام جمعه مبارکه در ادامه به ماه مبارک رمضان و فرارسیدن لیالی قدر اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان و شب های قدر را نباید از دست دهیم و باید در این ماه برای خودسازی و تطهیر نفس بکوشیم.

وی با اشاره به حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال 67 گفت: واقعه 12 تیر 67 و به شهادت رسیدن 290 مسافر بیگناه، دلیل روشنی بر تروریست بودن و خوی وحشی گری استکبار جهانی است.

امام جمعه مبارکه در باره کم آبی و خشکسالی نیز هشدار داد و از مردم خواست در مصرف این نعمت خدادادی و مایه حیات صرفه جویی کنند.

 

امام جمعه مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×