» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهر مجلسی دررده شهرهای پر جمعیت استان اصفهان قرار می گیرد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهر مجلسی دررده شهرهای پر جمعیت استان اصفهان قرار می گیرد

تیر 11, 1394 0017

فرماندار مبارکه گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در آینده شهر مجلسی در شمار مناطق پر جمعیت استان اصفهان قرار می گیرد.

علی اصغر ذاکری عصرچهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های شهر جدید مجلسی در گفتگو با ایرنا افزود :مراکز علمی و فرهنگی رو به رشدی در این شهر وجود دارد که همه اینها زمینه ای سکونت جمعیت بیشتری را فراهم می کند.
وی تاکید کرد : با توجه به اینکه جمعیت این شهر هم بالغ بر 10 هزار نفر شده به استناد ماده 12 قانون شهرهای جدید کشور امکان تاسیس شهرداری در شهر مجلسی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نیز در آیین افتتاح در پروژه عمرانی و خدماتی شهر مجلسی گفت :دو پروژه در شهر علامه مجلسی به بهره برداری رسیده است.
محمدرضا احمدی با بیان اینکه این پروژه ها شامل مسجد امام رضا (ع) و فرهنگسرای بهشت است افزود : دومین مسجد مسکن مهر در شهر مجلسی افتتاح شد و بهره برداری از فرهنگسرای بهشت نیز به عنوان اولین فرهنگسرای استان اصفهان در اراضی مسکن مهر آغاز شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی گفت :در این فرهنگسرا 500 نفر از کودکان و نوجوانان شهر مجلسی در 18 رشته فرهنگی و آموزشی مهارت آموزی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا ، جمعیت ساکن در شهر جدید مجلسی بیش از۱۰ هزار نفر است که با اتمام واحدهای مسکن مهر بر اساس افق طرح، پیش بینی می شود جمعیت این شهر تا پایان سال ۹۵ به بیش از ۲۰ هزار نفر برسد.
پیش بینی نهایی جمعیت برای افق طرح در سال ۱۴۰۴ حدود ۱۴۰ هزار نفر است و مکان یابی شهر جدید مجلسی بر اساس استقرار ۵۰۰ هزار نفر انجام شده بود اما با برنامه ریزی به هنگام و اصلاح برنامه، حدود ۱۴۰ هزار نفر برای این شهر در سال ۱۴۰۴ پیش بینی شده است.

http://img7.irna.ir/1394/13940411/81668165/81668165-70009575.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×