» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه:سياست دولت تدبير و اميد در حوزه حمل و نقل ،ساماندهي و اميد به حل مشكلات آنهاست
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه:سياست دولت تدبير و اميد در حوزه حمل و نقل ،ساماندهي و اميد به حل مشكلات آنهاست

تیر 10, 1394 0013

فرماندار مباركه يكي از نقاط مثبتي كه شهرستان را در استان و كشور مطرح كرده و روي آن مانور مي دهند بحث حمل و نقل بار است كه با وجود صنايع بزرگ و صنايع مادر مستقر در شهرستان آن را در جايگاه بالايي قرار داده است .

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، ذاكري با اشاره به اينكه شغل اكثر مردم شهرستان به حوزه حمل و نقل بر مي گردد خاطر نشان ساخت:رانندگان و مالكين خودرو هاي سنگين بيشترين زحمت و خدمات را در اين حوزه به دوش دارند و ما بايد ضمن تكريم و احترام به قانون و دستورالعمل ها ،تصميمات خوبي جهت حل مشكلات آنها بگيريم .

وي اضافه كرد:با توجه به مشكلاتي كه براي صنعت فولاد به وجود آمده و خروجي با از فولاد كم شده و انتظار رانندگان جهت بارگيري بين ۸ و ۹ روز افزايش يافته است. انتظار داريم تعاملات فولاد و اداره كل حمل و نقل شهرستان افزايش يابد و خواسته هاي منطقي و در چارچوب قوانين و مقرراتي كه رانندگان مطرح مي كنند مرتفع شود.

ذاكري از فولاد مباركه خواست ترتيبي اتخاذ نمايند كه تمام بار اعلام شده توسط فولاد ،در سالن اعلام بار مباركه اعلام و بارهايي كه در بورس هستند با نرخ توافقي شركت حمل كننده و واحد فروش فولاد و اتحاديه كاميون داران و نماينده حمل و نقل كالا انجام شود.

رئيس كميته حمل و نقل شهرستان مباركه از فولاد خواست مصوبات جلسات گذشته كميته حمل و نقل با شهرستان پيگيري و اقدام شودو در توزيع بار و اصلاح زمان اعلام بار ،تغيير آدرس بار و همكاري لازم با انجمن صنفي شركتها و كاميونداران شهرستان اقدام و صدور بارنامه كالاهايي كه از شهرستان حمل ميشوند توسط شركتهاي شهرستان بارنامه شود و شركتهاي اصفهان از صدور بارنامه براي شهرستان خودداري نمايند.

فرماندار مباركه خاطر نشان ساخت : اميدواريم با همكاري و تعامل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان هرچه سريع تر مشكلات مرتفع و به نقطه اي برسيم كه رضايت مردم و قشر زحمت كش كاميونداران را به دست آوريم.

نماينده مردم مباركه با تاكيد بر حل مشكلات حوزه حمل ونقل بار ورفع دغدغه رانندگان وكاميونداران شهرستان اذعان داشت:در كنار مشكلات رانندگان ،برشكاران نيز با مشكلاتي روبرو هستند واميدواريم شركت فولاد مباركه در چارچوب قوانين ومقررات سهميه اي به آنان اختصاص وبا آنان تعامل وهمكاري بيشتري نمايد.

دكتر ايرانپور يكي از خواسته هاي رانندگان وكاميونداران شهرستان را اختصاص اولويت براي حمل با شهرستان عنوان كرد و گفت: انتظار داريم ادره كل حمل ونقل پايانه استان به رانندگان بومي اولويت جداگانه اي تخصيص دهد.

اماني مديركل حمل ونقل استان با بيان اينكه شهرستان مباركه به لحاظ حمل بار در رتبه دوم استان قرار دارد عنوان كرد:اين امر براي اين حوزه مشكلاتي بوجود آورده كه به حمدالله با مديريت انجمن صنفي شركتها واتحاديه كاميونداران شهرستان توانسته ايم بسياري از آنها را مرتفع نماييم كه از آنان تقدير وتشكر داريم.

ايشان با بيان اينكه ۹۰درصد حمل بار توسط بخش جاده اي انجام مي گيرد اظهار داشت:جاده هاي برون شهري ما با اين حجم تردد خوردوها همچون جاده هاي درون شهري پرجمعيت است كه اين امر مشكلاتي را بوجودآورده وسعي داريم با سياستي كه دولت وسازمان دنبال مي كند حمل بار را به سمت حمل ريلي سوق دهيم واميدواريم شركتهاي حمل ونقل ومجموع رانندگان بار در اين بخش سرمايه گذاري و در اين عرصه ورود پيدا كنند.

وي يكي از وظايف خود را اجراي سياستهاي سازمان در خصوص حريم جغرافيايي شهرستانها عنوان كرد وگفت:تا زماني كه قانون جديدي ابلاغ نشود ما حريم جغرافيايي شهرها را اجرا مي كنيم وانتظار داريم ديگر شركتها نيز آن را اجرا نمايند.

ايشان آمادگي خود را براي حل مشكلات رانندگان و شركتهاي حمل و نقل بار اعلام و كرد و گفت: تا جايي كه قانون اجازه دهد ما با شهرستان و مسئولان آن همكاري ميكنيم و اميدواريم شهرستان نيز با ما همكاري دو طرفه داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×