» عمومی » سرگرمی » فال روز 8 آذر 1392
سرگرمی

فال روز 8 آذر 1392

آذر 7, 1392 1010

فروردین:

امروز زندگی اجتماعیتان تمام اوقات شخصیتان که برای خودتان کنار گذاشته اید را از شما می گیرد. خواهید دید که امروز افراد بیشتری وجود دارند که می خواهند در چرخه و شبکه دوستان شما قرار بگیرند. فقط بهتراست که برای چند دقیقه در یک مکان آرام بنشینید تا سلامت روانی خودتان را حفظ کنید. مراقب باشید که امشب کسی را ناراحت نکنید.

اردیبهشت:

حداکثر انرژی که در اطرافتان وجود دارد را در درونتان جمع کرده اید. این به خاطر کارهای زیادتان است. نمی توانید که همیشه با همین سرعت به دویدن ادمه بدهید و بطور همزمان به سه شغل برسید. سعی کنید که کارهایی که انجام می دهید را متعادل کنید تا با کارهای سالم کمبود عشق در زندگی را جبران کنید.

خرداد:

امروز در رابطه اصلیتان به مشکل برمی خورید. روی اینکه خانه همیشه باید تمیزباشد تاکید دارید و همسرتان نمی تواند به خاطر بیماری زیاد کاری بکند. برای به تعادل رساندن کارها باید درمورد مسئولیت ها یک صحبت طولانی مدت داشته باشید.اگر امشب به یک موزیک آرام گوش بدهید، آرامشتان را برمیگردانید.

تیر:

امروز ارتباطاتان مختل می شود. موبایلتان را از دست می دهید و ایمیلتان دارای مشکل می شود. مقدار زیادی اطلاعات خیلی مهم و حیاتی را از دست می دهید که برای تمام کردن یک پروژه برایتان خیلی مهم هستند. به کارتان ادامه بدهید و نفس عمیق بکشید.

مرداد:

امروز یک نوبت دکتر بگیرید. باید یک چکاپ سالانه بگیرید تا ببینید در سرتان چه مشکلی وجود دارد. به نظر می رسد که بیش از حد معمول سردرد و سرماخوردگی می گیرید. شاید معنی آن بیماری خاصی باشد. برای اطمینان یافتن از سلامتیتان تس تهای ضروری را انجام دهید.

شهریور:

اینکه چرا ارتباط با دوستانتان مشکل شده است برایتان یک سوال مرموز است. اگرچه در این فصل همه پرکارند، ولی همیشه می توانید با کسی ارتباط برقرار کنید. عاقلانه است که به خانه دوستان بروید و از اوضاعشان خبر بگیرید. شاید هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. فقط باید نگرانی هایتان را برطرف کنید.

مهر:

احتمالا امروز در محل کار افراد کله شقی را ملاقات خواهید کرد. در محل کار سخن چینی بسایر است و هروقت که به آن نزدیک می شوید همه ساکت می شوند. سعی کنید برنامه داشته باشید که ناهار را تنها باشید زیرا در هر صورت هکارانتان تنهایتان خواهند گذاشت. چرا نمی دانید؟ فقط شانه هایتان را بالا بیندازید و روزتان را بگذرانید. اگر فردا هم وضع همین بود از دیگران بپرسید که چه خبر است.

آبان:

امروز زندگی عشقیتان خیلی امیدبخش شده است. برنامه مسافرت دونفره تان خیلی خوب پیش می رود و روزهای شادی دارید. اگرچه مسیر خیلی طولانی و سخت است، ولی خیلی به شما خوش می گذرد. برای داشته هایتان خدا را شکرگذار باشید.

آذر:

امروز اگر می توانید فشار کاریتان را کم کنید. اگر بیش از حد توانتان کار قبول کنید، سروقت به خانه نمی رسید و نمی توانید به خانواده تان برسید. شما در شرکت کار می کنید، ولی نمی توانید برای رسیدن به آن به تنهایی همسرتان را رها کنید. امروز اطلاعات حساسی به شما داده می شود. مراقب باشید که آن را اشاعه ندهید.

دی:

اخلاق خیلی خوب شما امروز هرکسی که با شما ملاقات دارد را تحت تاثیر قرار می دهد. همکارانتان از کارکردن با شما هیجان زده هستند و معشوقه تان ز دیدنتان خوشحال می شود. احتمالا نتوانسته اید به والدینتان سری بزنید. امروز این کار را بکنید. وقتی روی جاده های لغزنده حرکت یا رانندگی می کنید مراقب خودتان باشید.

بهمن:

امروز پر از بلندپروازی هستید. امروز زمان باارزشتان را برای صحبت های بیهوده و کوتاه هدر ندهید. فقط به محل کار بروید و کارها را با حداکثر سرع ممکن تمام کنید. هدفتان تمام کردن یک پروژه است. بعد از آن هم می خواهید به خانه بروید و کتابی را تمام کنید که اول هفته شروع کردید. از داشتن اوقاتی تنهایی برای خودتان خیلی هیجان زده هستید.

اسفند:

امروز پر از قدرت هستید. تا می توانید به جاروزدن، تمیزکاری، پخت و پز و مراقبت از بچه های دوروبرتان و همچنین خودتان مشغول هستید. وقتی شب فرابرسد خیلی خسته ولی خوشحال خواهید بود. شکرگذار بلندپروازی، انرژی و توانایی هایتان باشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×