» عمومی » ورزشی » کفاشیان: سازمان لیگ پس از ابلاغ رای کمیته استیناف سازوکار را مشخص می‌کند
ورزشی

کفاشیان: سازمان لیگ پس از ابلاغ رای کمیته استیناف سازوکار را مشخص می‌کند

تیر 9, 1394 007

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تاکید کرد که در خصوص صحبت‌های محمد دادکان نمی‌تواند قضاوتی کند.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی خبرگزاری تسنیم و ایسنا در خصوص رای کمیته استیناف درباره دیدار راه‌آهن و پیکان گفت: کمیته استیناف رای خود را صادر کرد و قرار است این رای پس از انشاء، ابلاغ شود. در این رای این موضوع مشخص شده که راه‌آهن از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط می‌کند اما صحبتی از برگزاری دوباره بازی پلی‌آف نشده و این موضوع در نظر گرفته نشده است و تنها این موضوع وجود دارد که پیکان به لیگ برتر بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این رای در حال بررسی است و باید به سازمان لیگ ابلاغ شود و آنها در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری کنند. زمان زیادی نداریم چرا که 40 روز از لیگ چهاردهم گذشته و حدود 30 روز هم باقی مانده تا لیگ پانزدهم آغاز شود. باید تکلیف این موضوع هرچه زودتر مشخص شود و از همین رو فردا یا روز پنج‌شنبه جلسه فوق‌العاده‌ای با کمیته استیناف خواهیم داشت.

کفاشیان با بیان اینکه باید تا آخر رای کمیته استیناف ایستاد و آن را دنبال کرد، ادامه داد: بر اساسی که رای ابلاغ می‌شود سازمان لیگ باید به دنبال سازوکار آن باشد تا وضعیت لیگ مشخص شود. ما باید تیم‌های لیگ را کامل کنیم تا مسابقات روی برنامه آغاز شود. ضمن اینکه رای هنوز ابلاغ نشده و پس از ابلاغ آن باید تصمیم بگیریم که نیازی به برگزاری دیدار پلی‌آف وجود دارد یا نه.

وی درباره اینکه پرونده تبانی مس کرمان به کجا رسید و اگر این موضوع هم اثبات شود باشگاه مس نمی‌تواند مدعی حضور دوباره در پلی‌آف باشد اظهار داشت: این پرونده در اختیار کمیته اخلاق است و آنها هنوز نظری نداده‌اند.

کفاشیان درباره صحبت‌های محمد دادکان مبنی بر اینکه فوتبال ایران در حال حاضر ضعیف‌ترین دوران خود را پشت سر می‌گذراند و با توجه به انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال قصد تضعیف این دو تیم را دارند، گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و در خصوص این صحبت‌ها قضاوت نمی‌کنم.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/06/27/139306271211495203658213.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×