» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ريیس شورای اسلامی شهر مبارکه: دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ريیس شورای اسلامی شهر مبارکه: دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است

تیر 8, 1394 008

ريیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری این شهر با ريیس دادگستری و دادستان انقلاب اسلامی شهرستان مبارکه دیدار و گفتگو کردند.
خلیل طاهری ريیس شورای اسلامی شهر مبارکه در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات، تعامل و همکاری ريیس دادگستری و دادستان شهرستان مبارکه با شورای اسلامی شهر و شهرداری مبارکه  اظهار داشت: مجموعه شورا و شهرداری در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد.
طاهری تصریح کرد: دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.
ريیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه همکاری و پشتیبانی دادگستری شهرستان مبارکه در حوزه های مختلف و فعالیت های عمران شهری شایسته تقدیر است، گفت: شهرداری همواره زحمات زیادی را برای دادگستری این شهر داشته است.
محمد شرفا شهردار مبارکه نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه حافظ امنیت و آرامش مردم است.
شرفا خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و از تعامل، حمایت و همکاری دادگستری در اجرای پروژه های عمرانی افزود: شهرداری دستگاهی است که در شهر خدمات زیادی ارائه می دهد و از دستگاه‌های اجرایی خواهشمندیم با طمأنینه و آرامش ما را حمایت کنند تا در این بستر امن و آرام با رضایت شهروندان پروژه های خود را به ثمر برسانیم.
شهردار مبارکه در ادامه سخنانش از افتتاح پروژه های بزرگ شهرداری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یکی از این پروژه های عظیم بلوار شهید طاهری است که برای بازگشایی آن حدود يكصد منزل مسکونی بدون هیچ گونه تنش و مشکلی تملک و تخریب گردید چرا که اعتقاد ما این است جاهایی که می شود به شهروند کمک کرد باید ياري رساند تا افراد در اجرای پروژه ها مقاومت نکنند و تا این لحظه فقط تملک چند پلاک باقی مانده که در حال سیر مراحل قانونی جهت تملک می باشد.
وی تصریح کرد: خداروشكر اعتماد خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان وجود دارد و سعی ما بر این است تا این اعتماد را بالاتر ببریم زیرا اعتماد بالا اجرای پروژه های عمرانی را به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است؛ در این دیدار جلیلی ريیس دادگستری و  باغستانی دادستان شهرستان مبارکه نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور ريیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مبارکه در دادگستری این شهر، فضای ایجاد شده در شهر را نشانه وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مبارکه با تمامي مسوولین دانسته و تاکید کردند که هدف از کار و تلاش همه باید رضایت خداوند متعال و مردم باشد.

http://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2015/06/n00195929-b.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×