» عمومی » ورزشی » جلسات مخفیانه کاپیتان با مدیرعامل کارخانه
ورزشی

جلسات مخفیانه کاپیتان با مدیرعامل کارخانه

آذر 5, 1392 0013

محرم نویدکیا کاپیتان کهنه کار و همیشه مصدوم سپاهان یکی از مهم‌ترین عناصر زرد‌ها محسوب می‌شود که در معادلات سپاهان در یک دهه اخیر نقش کلیدی و انکار ناپذیری داشته است. 

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از افکار نیوز . نویدکیا در سپاهان نقشی فرا‌تر از یک کاپیتان معمولی و یک بزرگ‌تر دارد و معمولا در تصمیمات کلان و کلیدی این تیم تاثیرگذار است. با دوری طولانی مدت نویدکیا از میادین به دلیل مصدومیت کهنه زانو، او قصد بازگشت به میادین را ندارد و تصمیم گرفته تا نقشی کلیدی و تعیین کننده در امور مدیریتی سپاهان بر عهده بگیرد.

در همین رابطه محرم در طول یکی دو هفته اخیر چند باری با مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان جلسات محرمانه و طولانی مدتی برگذار کرده و درباره این مساله با او مذاکره کرده است.

جلساتی که حتی ترابیان مدیرعامل باشگاه و رئیس هیات مدیره نیز از ان اطلاعی نداشته و در ان حضور نداشته است! جالب اینکه این جلسات اغلب خارج از ساعت کاری و در ساعات پایانی شب برگزار شده تا کمتر اخبار آن در رسانه‌ها بازتاب پیدا کند و ظاهرا طرفین بر سر جزئیات پست نویدکیا در چارت مدیریتی باشگاه به توافق رسیده‌اند و طی چند روز احتمالا حکم آن اعلام خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×