» عمومی » سرگرمی » فال روز 6 آذر 1392
سرگرمی

فال روز 6 آذر 1392

آذر 5, 1392 1011

فروردین:

ممکن است امروز هنگام انتخاب مسیر شغلیتان با خودتان درگیر جروبحث شوید. وقتی که مهارت های تحلیلتان تقویت شوند می توانید با شفافیت خوبی فکر کنید. سعی کنید درباره کارهایی که نیاز دارید انجام دهید خیلی کنجکاو نباشید، فقط آنها را انجام دهید. بزرگترین قدرتتان برمی گردد به تواناییتان در برقرار کردن ارتباط با دیگران و اینکه همیشه می دانید که چه کاری درست است.

اردیبهشت:

خورشید نشانه ها را برایتان روشن می کند و این موقعیت را برایتان فراهم می کند که افق هایتان را گسترش دهید. مسیری واضح برای موفقیت خواهید داشت. خلاقیت روحتان هنر را به زندگیتان وارد می کند. به آنهایی که ایده های خوب و نصیحت برایتان دارند گوش کنید. امشب از ماه الهام بگیرید.

خرداد:

با بصیرت و رویاهایتان یک کار خیلی سازنده بکنید. آنهایی که به شما گوش می دهند می دانند که شما دارای تجارب بیشتری در کارها و شغل های متفاوت دارید. بلوغ یعنی اینکه می توانید به دیگران نصیحت کنید، بدون اینکه کسی به شما بی احترامی کند و به حرف هایتان گوش ندهد. امروز با نصب یک سیستم امنیتی از خانواده تان مراقبت کنید.

تیر:

هیچ کمبودی در نیازهای جسمانی معشوقه تان دیده نمی شود. با این حال می بینید که معشوقه تان خیلی شوروشوق ندارد. هرچه بیشتر بپرسید، بیشتر متوجه خواهید شد که ریشه ی مشکلات در جنگتان بر سر قدرت پولی است. شاید شما می خواهید که حرف بزنید و تصمیم بگیرید که مخارج او را کنترل کنید.

مرداد:

آخر ماه چیزی نیست جز یک مانع بزرگ بر سر راهتان برای موفقیت در یک شغل درست! برایتان سخت است که به مدرسه بروید و کسی وجود دارد که مانع درس خواند و کار کردنتان می شود. برای آنچه که می خواهید کمی قدرتمندتر باشید و انقدر برای پیش رفتن بهانه نیاورید.

شهریور:

امروز به زندگیتان استرس وارد می شود. شاید بهتر است که عکس العملتان به بعضی شرایط را دوباره بازبینی کنید. اگر مرتب سرتان گرم عصبانی شدن به دیگران است، سلامتی خودتان را به خطر می اندازید. سعی کنید بگذارید دیگران خودشان را نشان بدهند و کاری بکنند. چشمانتان را ببندید و کمتر حساس باشید.

مهر:

در این فصل خیلی خوش بین هستید. انرژی بسیار زیادی هم دارند. نیاز دارید که دیگر پروژه های کاری را انتخاب کنید تا بتوانید کار تیمتان را تا پایان سال تمام کنید. ناامید نباشید. امشب در خانه تان یک مهمانی برقرار می شود و شما مرکز توجه قرار خواهید گرفت.

آبان:

اگر یک حیوان خانگی عجیب و غریب می خواهید، کافی است بروید و آنرا بخرید. البته اول با آنهایی که با شما صحبت می کنند حرف بزنید و پیشنهاد کنید که با شما بیایند. معشوقه تان برای داشتن یک مار اعتراض خواهد کرد و شاید بچه هایتان یک سگ کوچک بخواهند. شاید بهتر است که این کار را به تابستان معوق کنید. وقتتان به عزیزانتان اختصاص بدهید و به آنها توجه کنید. این برایتان فعلا کافی است.

آذر:

قبل از اینکه با سر به سمت تغییر شغل پیش بروید، باید همه جوانب را بسنجید. شما و همسرتان باید قبل از هرگونه تغییری همه چیز را مرتب کنید. قبل از هرگونه تصمیم نهایی ببینید که اولویت های امروزتان چه کارهایی هستند.

دی:

اگر امروز هیچ نظم و انظباتی نداشتید اصلا نگران نشوید. این ماه یعنی تا می توانید خرج کنید تا دیگر پولی برایتان باقی نماند! خرج کردن تاکتیک خوبی نیست، ولی اگر این چیزی است که می خواهید ایرادی ندارد. شاید بهتر است که برنامه یک مهمانی فامیلی بریزید تا شرایط را درخانه تان شادتر و با شورو نشاط تر کنید. مراقب خانواده تان باشید و به ایده هایشان گوش بدهید. امشب با هم تخته بازی کنید و آشپزی کنید.

بهمن:

می خواهید امروز را جشن بگیرید، ولی خودتان را تنها در یک هتل می بینید. چه بد! به عزیزانتان زنگ بزنید و به حرف آنهایی که از جشنشان تعریف می کنند گوش کنید. مراقب باشید که قبل از ورزش شبانگاهی خودتان را گرم کنید و حرکت های کششی بروید. تا یک هفته دیگر به خانه برمی گردید.

اسفند:

می بینید که در طول این ماه اعتماد به نفستان خیلی بالا است. البته قوه ی داوریتان آنقدر که باید قوی نیست. شاید اشتباهات ناراحت کننده ای بکنید که در دراز مدت باعث ناراحتی خودتان شود. سعی کنید که امروز روی جاده های لغزنده رانندگی نکنید، ممکن است صدای برخورد اتومبیلتان شنیده شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×