» عمومی » فرهنگی ادبی » ماه عسل با حاشیه‌هایش آغاز شد/ مردی که برای اثبات عشق خود پرید
فرهنگی ادبی

ماه عسل با حاشیه‌هایش آغاز شد/ مردی که برای اثبات عشق خود پرید

خرداد 29, 1394 009

در حالی اولین قسمت از «ماه عسل۹۴» روی آنتن رفت که تیتراژ ابتدا و انتهای آن دو ترانه متفاوت بود و حاشیه‌های برنامه نیز با حضور مردی که برای اثبات عشق به همسر از بالکن خانه به پایین پریده بود، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین قسمت از «ماه عسل۹۴» حوالی ساعت ۱۹:۱۵ شب گذشته پنجشنبه ۲۸ خرداد از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

همخوانی هنرمندان با ترانه تیتراژ

در تیتراژ ابتدایی این برنامه که با صدای امیرعلی بهادری همراه بود، تعدادی از هنرمندان با ترانه تیتراژ همخوانی می‌کردند که از آن جمله می‌توان به دانیال عبادی،‌ محمد و مهدی سلوکی، عباس غزالی، مهدی ماهانی، هادی کاظمی، سپند امیرسلیمانی، بهنوش بختیاری و محمدرضا غفاری اشاره کرد.

البته احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده برنامه اعلام کرد تعداد دیگری از هنرمندان نیز با تیتراژ همخوانی کرده‌اند که در روزهای آتی از تصویر آنها استفاده می‌شود.

خبرنگار اعزامی به ماه

در دکور جدید «ماه عسل ۹۴» مجری حرف‌های ابتدایی‌اش را در حالی که تصویر ماه در پس زمینه او به چشم می‌خورد، آغاز کرد و خودش نیز به شوخی گفت انگار او خبرنگار اعزامی صداوسیما به کره ماه است.

دکور بخش گفتگو با مهمانان نیز مسطح با چند مبل و صندلی تزیین شده بود. ویژگی این دکور به این شکل بود که از نمای بالا تصویر کهکشان در ذهن متصور می شد و گویی مجری و مهمانانش در مرکز کهکشان مشغول گفتگو هستند. البته نورپردازی نامناسب باعث شد زیبایی دکور به درستی به چشم نیاید.

امسال نای جنگیدن ندارم

علیخانی در بخشی از سخنانش اظهار کرد: امسال بیاییم تصمیم بگیریم که از ناظر و دانای کل بودن استعفا دهیم و به راحتی قضاوت نکنیم. ما یک سری طرفدار داریم که برنامه‌مان را می‌بینند، یک سری هم هستند که دوستمان ندارند ولی نگاهمان می‌کنند، عده سوم هم نه دوستمان دارند و نه نگاهمان می‌کنند. با این حال من نای جنگیدن ندارم چون می‌خواهم به برنامه برسم.

مهمان شب اول «ماه عسل» باعث شد حاشیه‌های این برنامه از همان روز اول ماه مبارک رمضان کلید بخورد. شب گذشته زوجی جوان و برخی از اعضای خانواده‌شان در برنامه حضور داشتند که مرد به خاطر اثبات علاقه‌اش به زن پس از یک مشاجره از او پرسیده بود می خواهی برای اثبات عشقم به تو خودم را از بالکن پایین بیندازم؟ زن هم موافقت کرده بود و اینگونه پرش مرد جوان از فاصله دو متر و نیم باعث دعوت او و خانواده‌اش به برنامه شده بود.

پخش شدن لطیفه‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی

همین امر، موجب شد که از حین پخش برنامه، علاوه بر واکنش‌ها و اظهار تعجب مخاطبان، لطیفه‌های بسیاری نیز در شبکه‎های اجتماعی دست به دست بچرخد و فراگیر شود.

تیتراژ پایانی «ماه عسل» امسال نیز قطعه‌ای با خوانندگی احسان خواجه‌امیری بود.

«ماه عسل۹۴» به روال سال‌های گذشته هر شب ساعت ۱۹روی آنتن می‌رود و پخش آن برای اولین بار با دو برنامه پرمخاطب از جمله «عمو پورنگ و محله گل و بلبل» و «خندوانه» همزمان شده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/01/18/3/757361.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×