» عمومی » ورزشی » داورزنی: امروز با بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم
ورزشی

داورزنی: امروز با بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم

خرداد 29, 1394 007

رئیس فدراسیون والیبال گفت: امروز با بهترین تیم جهان در لیگ جهانی بازی خواهیم کرد.

 محمدرضا داورزنی درباره شرایط تیم ملی والیبال برای دیدار مقابل آمریکا در لیگ جهانی گفت: امروز با بهترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد، البته ما هم یکی از بهترین تیم‌های جهان هستیم و امیدوارم بچه‌ها بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند، آنچه که لازم بوده است برای این دیدار فراهم شده و مشکل جدی‌ای نداریم.

وی در خصوص اظهارنظر کواچ مبنی بر اینکه هرکس انتظار پیروزی مقابل آمریکا را داشته باشد چیزی از والیبال نمی‌داند، گفت: منظور سرمربی تیم ملی این نبود بلکه منظور این بود که باید در ورزش منطقی نیست انتظار ما این است که بچه‌ها بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و هر تیمی که کمتر اشتباه کند و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال که در برنامه ورزش و مردم سخن می‌گفت، درباره پیروزی ایران مقابل روسیه و اینکه این تیم ضعیف شده بود یا ما قدرتمند بودیم، گفت: در گذشته هیچ وقت در بازی‌های رسمی موفق به شکست روسیه نشده بودیم این تیم هم هرآنچه لازم بود برای پیروزی مقابل ما انجام دادند. آنها در مسابقات خارج از خانه چند بازیکن خود را نبرده بودند و به آنها برای دیدارهای خانگی استراحت داده بودند شاید تنها غایب آنها موزرسکی بود.

داورزنی درباره شانس صعود ایران به مرحله بعد لیگ جهانی گفت: این موضوع بستگی به نتیجه دیدارهای لهستان با روسیه و آمریکا دارد، این انتظار وجود دارد که اگر بتوانیم از 18 امتیاز ممکن 12 تا 14 امتیاز کسب کنیم می‌توانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم. باید تلاش کنیم از این 6 بازی حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنیم تا راهی مرحله بعد شویم.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/thumb/00946097.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×