» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: شورای ترافیک نگاه ویژه مسوولان را می طلبد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: شورای ترافیک نگاه ویژه مسوولان را می طلبد

خرداد 28, 1394 0110

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: با توجه به اینکه بحث شورای ترافیک با جان افراد سر و کار دارد لذا مصوبات شورای ترافیک یکی از مباحث اولویت دار است و نگاه ویژه مسوولان را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، علی اصغر ذاکری، در شوراي ترافيك شهرستان به منظور رفع موانع ترافيكي و ارائه راه حل مناسب در محل فرمانداري برگزار شد با بيان اينكه مصوبات شوراي ترافيك بسيار مهم و تصميمات آن در آسايش و زندگي روزمره مردم اثرگذار است، گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد شخصا در این جلسه شركت كنند.
ذاکری به برخي از مسائل و مشكلات ترافيكي در شهرها و روستاهای شهرستان مبارکه اشاره كرد و گفت: جلوگيري از حوادث ناشي از رانندگي و رفع موانع ترافيكي وظيفه همه دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان است و بايد موصوبات جلسه را در كوتاه ترين زمان و برابر قوانين و مقررات عملياتي نمايند.
فرماندار شهرستان مبارکه با بيان اينكه قبل از صدور هر گونه مجوز تردد بايد مباحث ايمني و استانداردسازي راه ها انجام شود، تاكيد كرد: اداره راه و شهرسازي با همكاري شهرداري ها، دهياري ها، پليس راه و پليس راهور هرچه سريع تر نقاط حادثه خيز را در شهرها و روستاها شناسايي و اقدامات لازم در خصوص رفع آنها را انجام دهند.
وي به حجم تردد خودروها در محور مباركه-بروجن اشاره كرد و گفت: وجود يك ايستگاه استقرار پليس راه در اين محور ضروري است و اميدواريم با پيگيري ومساعدت شركت عمران مجلسي و پليس راه در آينده نزديك شاهد افتتاح آن باشيم و در اين محور شاهد حوادث رانندگي كمتري باشيم.
سروان حیدری رييس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مبارکه در این جلسه با اشاره به کاهش تصادفات سه ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در سه ماهه اول سال 94 نسبت به سه ماهه اول سال گذشته  تصادفات 25 درصد کاهش داشته است.
سروان حیدری با اشاره به حادثه خیز بودن سه بلوار نیکبخت، صفاییه و سرارود گفت: با توجه به قرار داشتن سایت اداری، فرمانداری و دادگستری در بلوار صفاییه، میزان تردد عابران پیاده، خودروها و تصادفات در این مسیر بالاست.
وی با بیان اینکه تصادفات و واژگونی های بسیاری در بلوار صفاییه رخ داده است، گفت: با توجه به مسدود شدن تعدادی از تقاطع های بلوار صفاییه و کنترل جاده با دوربین دستی، نیاز است که در ورودی تقاطع های موجود سرعت گيرهای استاندارد نصب شده و آرام‌سازی آنها انجام شود.
مسوول خدمات شهری شهرداری مبارکه نیز در این جلسه با بیان اینکه ما وظیفه داریم  به سیاست های شهرداری عمل کنیم، اظهار داشت: نصب سرعت کاه در دیدگاه مدیریت قبلی شهرداری مبارکه وجود داشت ولی در مدیریت فعلی شهرداری این دیدگاه وجود ندارد.
عزیزخانی با بیان اینکه 26 نقطه از شهر مبارکه از نظر ترافیکی نیاز به آرام سازی دارد، گفت: استفاده از سرعت‌کاه  فقط به محل‌ها و مناطق خاصی محدود می‌شود و نمیتوان همه مشکلات ترافیکی شهر را با نصب سرعت کاه حل کرد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. پژمان

    شاید احداث یک پل عابر پیاده در بلوار صفاییه برای تردد عابرین به دادگستری وفرمانداری تا حدودی از تصادفات این محور کم کنه

  • ×