» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: سیاست دولت تعامل و همراهی و استفاده از تمامی گروه های سیاسی است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: سیاست دولت تعامل و همراهی و استفاده از تمامی گروه های سیاسی است

خرداد 24, 1394 0013

 ذاكري براي اولين بار در بين شورا هاي اسلامي شهرهاي شهرستان در جلسه شوراي اسلامي شهر مباركه به عنوان شوراي مركزي شهرستان حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، در اين جلسه طاهري رئيس شوراي اسلامي شهر ضمن خير مقدم به فرماندار شهرستان ،برخي از مشكلات ومسائل حوزه شهر مباركه را بيان كرد و گفت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر مباركه در همه زمينه هاي فرهنگي ،اجتماعي ومذهبي پيش قدم بوده و به سهم خود در صحنه حاضر شده وانتظار داريم بقيه شهرداري ها هم به سهم خود كمك نمايند.

ايشان به پروژه مترو در شهرستان اشاره كرد و گفت: شهرداري در اجرا وآ زاد سازي زمين از بقيه شهرداري ها جلوتر است و انتظار داريم با مديريت فرماندار بقيه شهرداري ها هم وارد صحنه شوند و به سهم خود هزينه نمايند.

شرفا شهردار مباركه نيز حضور فرماندار در شهرستان را باعث توسعه و پيشرفت عنوان كرد و گفت:حضور فرماندار از روز اول كار به صورت جهادي بوده ودر تمام زمينه ها تلاش كرده و به حمدالله  كارها در شهرستان خوب پيش ميرود ودر روزهاي گذشته با مديريت فرماندار توانسته ايم دربحث مسكن و شهر سازي تصميمات خوبي بگيريم كه اميدواريم اين همكاري ها وتعاملات بيشتر شود.

شهردار مباركه به برخي از پروژه هاي شهر اشاره كرد و گفت: جايگاه شهرداري و شوراي اسلامي به لحاظ پروژه هاي سنگين و ساختاري كه دارد بايد در شهرستان حفظ شود واميدواريم فرماندار دراين زمينه ما راياري نمايد.

فرماندار شهرستان ضمن گراميداشت ۲۴خرداد كه به نام تدبير واميد در تقويم جمهوري اسلامي به ثبت رسيده اظهار داشت: مردم در چنين روزي با آن همه هياهو پاي صندوق هاي راي رفتند و دولت مورد نظر خودشان را انتخاب نمودند ودولت براساس تدبير واميد به آينده تلاش دارد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران روز به روز درخشانتر وقوي تر در دنيا ظاهر شود.

ايشان با بيان اينكه به حمدلله در اين دوسال دولت با شعارهايي كه رئيس جمهور محترم در بخش سياست داخلي، سياست خارجي وسياست اقتصادي بيان نمودند توانسته قدم هاي خوبي بر دارد اظهار داشت شايد برخي از آنها به اتمام نرسيده باشد اما در بخش خارجي حركات خوبي آغاز شده و ارتباطات با دنيا با حفظ اقتدار وامنيت ملي برقرا شده كه همه آنان مرهون حمايت وپشتيباني رهبر معظم انتقلاب اسلامي (مدظله العالي)از سياست هاي دولت چه در زمينه داخلي ،چه در زمينه خارجي واقتصادي است كه هم جاي عرض خسته نباشيد به دولت تدبير واميد وكابينه ايشان دارد وهم جاي تشكر از حمايتها وسياستهاي راهبردي كه رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي)ازسياست داخلي وخارجي دولت داشته است.

ذاكري به سياست داخلي دولت اشاره كرد وگفت:سياست دولت تعامل وهمراهي واستفاده از تمامي گروه هاي سياسي  است كه به نظام مقدس جمهوري اعتقاد دارندودر فكر ارتقاي نظام هستند واميدواريم بتوانيم در شهرستان اين سياست را اجرايي نماييم.

ايشان حفظ جايگاه شهرداري وشوراي اسلامي شهر مباركه را به عنوان محوريت تمامي شهرداري ها وشوراهاي اسلامي شهرستان را وظيفه خود بيان كرد وگفت:اميدواريم با همكاري شهردار بتوانيم آن را عملياتي نماييم .

وي به بحث عوارض آلايندگي نيز اشاره كرد وگفت:در اين خصوص جلسات متعددي با شهرداران گرفته شده واميدواريم با رايزني ها وپيگيري هايي كه تاكنون صورت گرفته از حق شهرستان دفاع كنيم وشهرستان را به سهم واقعي خودش برسانيم.

فرماندار به برگزاري دو انتخابات حساس در پايان سال اشاره كرد و گفت: قول ميدهم انتخاباتي برگزار كنم كه فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) كه راي مردم حق الناس است عملي شود واز افرادي  در بحث هاي انتخاباتي استفاده نمايم كه حق الناس را قبول داشته باشند وبه راي مردم احترام بگذارند.

ايشان با بيان اينكه در انتخابات كاري به گرايش ها نداريم تاكيد كرد حضور مديران ومسئولان شهرستان در جلسات انتخاباتي ممنوع وتخلف است و طبق قانون با آنان برخورد مي شود از همه مسئولين و مديران شهرستان خواست از حضور در جلسات انتخاباتي صرفنظر نمايند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×