» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » فولاد مبارکه در تحریم ها پرچم دار خود کفایی کشور است
فولاد مبارکه

فولاد مبارکه در تحریم ها پرچم دار خود کفایی کشور است

خرداد 24, 1394 0011

به منظور آشنايي و ارتباط هرچه بهتر و بيشتر اصحاب رسانه با اهداف و مأموريت بزرگ ترين توليدکننده فولاد خاورميانه، سرپرست و اعضاي خبرگزاري مهر استان اصفهان از خطوط توليد شرکت فولادمبارکه اصفهان بازديد نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، سرپرست خبرگزاري مهر استان اصفهان در حاشيه اين بازديد گفت: مجتمع فولاد مبارکه با حجم توليدات بالاي خود و صادرات اين محصولات به کشورهاي اروپايي نشان داده است که مي تواند پرچم خودکفايي براي ايران را بالا بگيرد.

محمد قاسمي پس از بازديد خبرنگاران مهر در استان اصفهان از بخش هايي از اين شرکت ضمن قدرداني از تلاش کارکنان فولاد مبارکه گفت: بايد دست کارکناني که در کنار کوره هايي که دماي آن به يک هزار و 700 درجه مي رسد، کار مي کنند را بوسيد چرا که آنها هدفشان توليد ملي است توليدي محصولي که مي تواند سنگ بنايي براي توليد محصولات ديگر در کشور باشد.

وي ادامه داد: حجم بالاي توليدات اين کارخانه در سال و افق آن براي آينده نشان از اين دارد که کارخانه در تلاش است تا ارتقاي سطح ملي کشور را نه تنها در منطقه بلکه در جهان دنبال کند.

قاسمي بيان داشت: به کارگيري 15 هزار کارگر در اين کارخانه خود يکي ديگر از عظمت هايي است که بايد به آن توجه داشت و تنها يک مديريت جهادي است که مي تواند، مديريت چنين نيروهايي را بر عهده داشته باشد و عشق کارگران به کار و توليد ملي از ديگر پيام هايي است که مي تواند اين تعداد پرسنل را هر روزه به پاي کار بکشاند.

سرپرست خبرگزاري مهر در اصفهان در ادامه با اشاره به بازديدي که از واحد نورد گرم، ورق گالوانيزه و ديگر بخش هاي اين مجتمع فولادي داشته است بيان داشت: طراحي و سيستم هايي که در واحد نورد گرم از نزديک شاهد بودم خود گواه اين مسئله بود که اين بخش در تلاش است با مصرف کمترين آب محصولات خود را توليد کند که اين موضوع در اين بخش به عينه توسط دستگاه هايي که وجود داشت به چشم مي خورد.

قاسمي در ادامه سخنان خود به کارخانه 300 مگاواتي توليد برق در شرکت فولاد مبارکه اشاره نمود و بيان داشت: همت اين شرکت در راستاي توليد برق نشان از عزم ملي و خودکفايي آنها دارد و گواهي دهنده آن است که آنها حتي در تلاش هستند بخشي از نيازهاي خود را در داخل شرکت توليد کنند.

سرپرست خبرگزاري مهر در اصفهان ادامه داد: اکتفا به خود و چشم نداشتن به ديگران همان نکته اي است که بايد ديگر توليدکنندگان نيز به آن توجه داشته باشند که خوشبختانه بزرگترين کارخانه توليد فولاد کشور اين موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وي در ادامه بيان داشت: اين کارخانه در واقع نماد يک کارخانه توليد خودکفاست که توليدات آن براي کارخانه هاي بسياري نظير خودروسازي، لوازم خانگي و هزاران رشته ديگر موثر و از توليدات پايه به شمار مي رود.

foolad 3

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×